Spotkanie krakowskich (i chyba nie tylko) blogerek

wtorek, 22 stycznia 2013
Informacja pochodzi z bloga organizatorki spotkania

A oto i słowa naszej wspaniałej vex :)

Kochane,
jak wiecie dojście do siebie po organizacji ostatniego spotkania zajęło mi troszkę czasu. Powracam pełna sił, motywacji i entuzjazmu i tym samym mam zaszczyt zaprosić Was na kolejne spotkanie krakowskich i okołokrakowskich beauty-blogerek, które odbędzie się 2 marca 2013 r. w Akademii Rozwoju Osobistego Kobiet Meli-Melo przy ul. Krowoderskiej 68/3 (parter). Start o godzinie 16:00.
Podobnie jak ostatnio, również i tym razem tworzymy listę uczestniczek spotkania. Chęć uczestnictwa zgłaszajcie proszę mailem na adres vexgirl@gmail.com. W mailu muszą znaleźć się Wasze podstawowe dane, czyli imię, nick, adres bloga, ilość obserwatorów oraz miesięczna liczba wyświetleń bloga. Pamiętajcie również, że wpisowe to koszt 30 zł, które w całości przeznaczone jest na catering. W ciągu 24 h od wysłania do mnie maila otrzymacie maila zwrotnego z informacją o statusie.

Na Wasze zgłoszenia czekam do końca stycznia - lista zostanie zamknięta dokładnie 31 stycznia o 23:59 i od tego czasu maile nie będą już przyjmowane.

Póki co zdradzę Wam tylko, że tym razem impreza nie będzie siedząca, więc nie zapomnijcie przygotować sobie wygodnych butów...

P.S. W miarę możliwości proszę o podanie tej informacji dalej :)


6 komentarzy:

  1. Może będzie nam dane się spotkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. kurczę fajnie byłoby Was poznać:) ale jak z kwalifikacją?

      Usuń
  3. Za daleko mam do Krk niestety, choć jest to moje ukochane miasto...;) Zrecenzowałam perfumy Adidasa, których kiedyś byłaś ciekawa:) Zapraszam do lektury - http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/2013/01/koktajlowo-owocowy-rytm-adidasa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odwiedziłam Cię i poczytałam. Może być w moim klimacie ;) Ja się pewnie nie dostanę :(

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)