Limitowanka dla Vipów Glossybox :)

wtorek, 12 marca 2013
Dzisiaj dotarła do mnie informacja na temat super pudełka Glossybox, które ma dotrzeć po 20 marca, a znajdzie się w nim : maszynka do golenia Gillette Venus & Olay oraz żel do golenia Gillette Satin Care &Olay. Koszt (za dostawę) 19 zł, zestaw jest wart około 80 zł :) Skusiłyście się? Ja przyznam, że tak ;)

  zdjęcie pochodzi ze strony www.glossybox.pl

A ja przypominam o mojej odświeżonej wczoraj zakładce wyprzedażowo - wymiankowej tutaj



4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dla osób, które miały zamówioną subskrypcję na 6 pudełek :)

      Usuń
    2. Aaa, dzieki za wyjaśnienie :* To niestety sie nie lapie;) Ale zdziwię się komuś, kto może a nie skorzysta;)

      Usuń
    3. no powiem, że też, bo za tą cenę warto spróbować i przetestować:)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)