Bo wstałam lewą nóżką ... ;)

poniedziałek, 18 marca 2013

Witam serdecznie :)

Za oknem kolejna dawka śniegu, w pracy mnóstwo stresów, a więc trzeba poszukać odskoczni... a co jest odskocznią dla większości kobiet ? Zakupy :) No to wybrałam się na godzinkę i kupiłam nowy numer Harper`s Bazaar z Anne Hathaway na okładce. Oprócz tego dorwałam na wyprzedaży w Camaieu wisiorek z różowymi okularami, które pomagają w taki ponury dzień :) 

W Yves Rocher kupiłam pomadkę z nowej serii, a gratis dostałam lakier do paznokci w bardzo energetycznym kolorze "czerwona pomarańcza" :) Pomadkę otworzę, jak skończę używać chociaż dwie
z tych, które mam w zapasie :) Ale, że miałam zniżkę, a kolor aż się uśmiechał, to kupiłam :) 

I tak właśnie kobieta radzi sobie ze złym nastrojem :) Też tak macie ? Jak sobie radzicie z kiepskim samopoczuciem? :)

4 komentarze:

  1. ja staram się przespać zły nastrój :) wtedy nikomu nie dokuczam, a i zły nastrój mija szybciej. ale zakupy są również wskazane. ta pogoda mnie dobija, ale jak wiadomo - w sklepach zawsze świeci słońce :D nowego numeru HB jeszcze nie widziałam, ale może się skuszę - pierwszego numeru nie kupiłam, więc drugi by wypadało.
    pozdrawiam, A
    zapraszam na rozdanie małe, jeśli masz ochotę http://rogaczki-kosmetyczne.blogspot.com/2013/03/rogate-rozdanie-czas-zaczac.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już do Ciebie zaglądam ;) super, że tak szczegółowo odpisałaś :) a gazetę polecam.

      Usuń
  2. Dobry sposób na poprawę nastroju^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) szkoda, że to się jednak odbija na budżecie ;) ale... :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)