Kosmetyczne pamiątki z wakacji - zakupy z Wrocka cd.

wtorek, 27 sierpnia 2013
Dzisiaj druga część z moimi pamiątkami kosmetycznymi, które kupiłam we Wrocku. Dzisiaj na tapecie dwa kolejne sklepy :) Drogeria Natura i Biedronka ;)

W Drogerii Natura natrafiłam na super promocję, która prawdopodobnie obowiązywała również w Rossmannie, a mianowicie, przy zakupie podkładu Maybelline pędzel do nakładania podkładu dostajemy gratis :) Podkład lubię i kupiłam bez wahania. Pędzel spisuje się rewelacyjnie, jest doskonałej jakości, nie gubi włosków i jest miękki. Jestem bardzo zadowolona ;)

W Biedronce kupiłam pakiet chusteczek nawilżających, których używam codziennie, więc zapas się przyda. Te kosztowały 7, 90 zł za 2 opakowania po 63 sztuki. 
Garnier Hydra Adapt - do cery mieszanej i tlustej - matująco - odświeżający krem - sorbet. Za 8 zł z groszami. Czeka na przetestowanie ;)
Błyszczyk Eveline Goodbye Appetite - ma hamować apetyt, ale ja w takie zapewnienia nie wierzę. Wzięłam, bo był tani i przyda mi się taki odcień do poprawek w ciągu dnia ;) 
Tusz Eveline Gigantic Volume - za niewiele ponad 6 zł warto go wypróbować :) 

***
Tak się przedstawiają drobne, ale potrzebne zakupy, które poczyniłam na wyjeździe. Miałyście któryś z produktów? Co o nich sądzicie?:) 


6 komentarzy:

  1. Ja żadnego z tych produktów nie miałam, jedynie kupiłam niedawno krem rozświetlający z tej serii Garniera. :) Pędzel na pewno dodawano w Super-Pharm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak? czyli w kilku sklepach;) i jak się spisuje ten krem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio szukałam tego sorbetu z Garniera ale niestety u mnie w Rossmanie go wykupili :(
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten krem z Garniera jest straszny...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)