Co skrywa FJBOX? Sprawdzamy wrześniową zawartość ;)

sobota, 21 września 2013
Mamy boxy kosmetyczne, które mają wiele zwolenniczek, a tymczasem na rynku pojawił się FJBOX. To już drugie pudełko, niestety poprzednie przegapiłam. Pudełko kosztuje 49 zł, można oczywiście zamówić pakiet i subskrypcję. FJBOX to po prostu Fashion Jewellery Box.
Jesteście ciekawe zawartości wrześniowego pudełeczka ?

FJBOX otrzymujemy w ładnym złotym pudełeczku.

A oto cała zawartość  ;)

Co to? Hm...

Pierścionek kokardka - ma regulowany rozmiar, więc będzie pasować każdemu, na palcu prezentuje się uroczo i bardzo dziewczęco ;)

Pierścionek przypadł mi od razu do gustu :)

Gumka do włosów pierścień, którą znam już z H&M i bardzo lubię. 

Niezwykle gustowna i elegancka bransoletka - Rękodzieło i dowód na to, że FJBOX  wspiera Polskie Talenty, koszt bransoletki to 23 zł.

Bransoletka ma również regulowaną długość, więc pasuje każdej z nas :)

Prześliczne kolczyki z kokardkami i...

błyszczącym kamykiem :)

Moim zdaniem delikatne i bardzo gustowne :)

Złoty łańcuszek do koszuli trójkąty 

Przyda się z pewnością do białej koszuli :) 

***

Podsumowując, pudełko podoba mi się w każdym calu. Super opakowanie, genialna zawartość, każdą z rzeczy wykorzystam, miła obsługa i nie ma miniaturek ;) Jestem pewna, że to nie ostatni mój FJBOX. 
Pudełko możecie zamówić tutaj 


22 komentarze:

  1. mimo, że nie przepadam za biżuterią rzeczy są piękne:) szczególnie łańcuszek do koszuli przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak, że jak zobaczyłam to pudełko i jego zawartość wiedziałam, że muszą być moje ;)

      Usuń
  2. Ładna biżuteria, szczególnie podoba mi się bransoletka różowo-granatowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie wszystko się podoba, ale bransoletka jest prześliczna :)

      Usuń
  3. Całkiem fajna jest zawartość :) Ciekawa co będą skrywały kolejne pudełka :) Czy do tego boxa jest dołączona kartka skąd jest każda rzecz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest dołączona kartka i są nazwy sklepów :)

      Usuń
    2. A podesłałabyś mi na e-maila? Bo podoba mi się to pudełko, ale tak najbardziej dwie rzeczy, więc może zamówię ze sklepu :)

      Usuń
    3. kosmetykirecenzjezakupy@poczta.onet.pl

      Bardzo dziękuję :*

      Usuń
  4. bardzo podoba mi się zawartośc boxa :)

    pozdrawiam i z miłą chęcią obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do zawartości zgadzam się, a co do obserwacji tym bardziej... już zaglądam do Ciebie ;)

      Usuń
  5. bardzo ciekawa zawartość boxa ;) już zaczynam obserwować ;*

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło i dziękuję, ja również wyruszam do Ciebie ;) a pudełko jest super:)

      Usuń
  6. jakie cudeńka;) obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)