Październikowy FJBox

poniedziałek, 14 października 2013
Zaczął się tydzień pełen pudełek, boxów i innych :)
Dzisiaj dotarło do mnie pierwsze z nich, czyli
Fashion Jewellery Box.
Jego zawartość jest równie piękna, jak w ubiegłym miesiącu, ale... niech przemówią obrazy...


Tak się prezentuje pudełeczko FJBox 


Po otworzeniu czeka nas równie piękny widok... karta informacyjna i...


Zawartość pudełka w tym miesiącu jest doskonała :)


W pudełku każda z nas znalazła oryginalną bransoletkę Honey Bunny wartą 219 zł ! 


Kolorki jak dla mnie fenomenalnie dobrane ...


 Jak Wam się podoba?


Druga z bransoletek jest idealna do codziennych stylizacji, prosta, delikatna i z uroczym listkiem ;)


Do codziennej stylizacji przydatne będą urocze i subtelne kolczyki z perełkami. Doskonałe ;)


Jak dla mnie idealne :) 


Dostałyśmy również naszyjnik z indyjską rączką. 


I drugi w złotym kolorze, delikatny łańcuszek z serduszkiem.

W pudełku znalazłam również kupon rabatowy na zakup biżuterii Honey Bunny.


***

Myślę, że już na stałe zostanę z FJBox, bo podoba mi się, jak pudełka są przygotowywane, różnorodne. 
Pudełka możecie zamawiać tutaj...


4 komentarze:

  1. cudowna zawartość, sama chętnie bym taką chciała, poprzednie też mi się podobały. Genialny pomysł na box

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko jest doskonałe, a biżuteria w nim zawarta przepiękna, praktyczna i elegancka

      Usuń
  2. Piękna zawartość, bardzo chętnie przytuliłabym do serduszka :) Może w przyszłym roku będę mogła sobie pozwolić na zakup pudełka

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)