Grudniowy - świąteczny ShinyBox - jest superrrr ;)

czwartek, 12 grudnia 2013

Długo wyczekiwałam tego boxa i okazało się, że warto było czekać ;) Już sam wygląd mnie powalił :)
Jestem zachwycona! Dziękuję Ekipie ShinyBox za super pudełko ! Wygląd jest przeuroczy :) 

Zewnętrzne pudełko przypomina mi wzorem skarpetę na prezenty;)

Samo pudełko jest równie piękne, podoba mi się świąteczne logo oraz kolor.

W środku znalazłyśmy między innymi zniżki do answer.com oraz intershoe.com.pl

Pudełko w środku było wypchane po brzegi super pełnowymiarowymi kosmetykami.

A tak prezentują się kosmetyki w pełnej krasie :) Oprócz pełnowymiarowych produktów znalazłyśmy również próbki do przetestowania.

Pierwszym z produktów, które znalazły się w pudełku jest masło do ciała Farmona, aksamitne, o delikatnej, gęstej konsystencji, energizującym zapachu, zawiera wiele naturalnych składników aktywnych, które odżywiają skórę i poprawiają jej kondycję i wygląd. Cena 14 zł.

Żel do mycia twarzy Organique - z linii kosmetyków Basic Cleaner. Skutecznie oczyszcza i łagodnie pielęgnuje twarz. Polecana do każdego rodzaju cery, także wrażliwej i naczyniowej. Cena 73 zł.

Bibułki matujące z pudrem Mat Express Marion, wchłaniają nadmiar sebum z twarzy, błyskawicznie odświeżają twarz, pozostawia na niej cienką warstwę pudru, który matowi skórę na długi czas. Cena 12 zł.

Błyszczyk do ust Glam Shine Fresh L`oreal, którego chyba nie trzeba nikomu przedstawiać :) Cena 35 zł.

Balsam do ust Anatomicals - Stop Cracking Up, nie zawiera parabenów, jest delikatny dla skóry i nie podrażnia jej. Cena 12 zł.

Specjalnie dla subskrybentek krem regenerujący ze ślimaka marki SYIS wart 40 zł. No no ciekawe :)

***

Tak się przedstawia zawartość pudełka świątecznego od Shiny. Myślę, że ekipa stanęła na wysokości zadania. Super zawartość, piękne opakowanie, wszystkie produkty pełnowymiarowe i gratisy.
A jak Wam się podoba to pudełko? :)


11 komentarzy:

  1. a jakiś opis? nazwy kosmetyków? ja oprócz błyszczyka i saszetek nic nie znam a interesowałyby mnie nazwy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tak, jak wspomnialam wieczorkiem opis, teraz dosłownie jestem w biegu w domu, bo wychodze do pracy jeszcze ;) będzie opis szczegółowy i duuuużo zdjęć :)

      Usuń
  2. gratuluje pudełeczka;) zapraszam do mnie http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sweitne jest :) chco ja bym wolalam wersje z peelingiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę to, bo peelingów Ci u mnie pod dostatkiem ;)

      Usuń
  4. ślimakowy krem mnie zaciekawił :D
    ogólnie świetna paczucha i jakie piękne ozdobne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też intryguje ten krem, a opakowanie jest zjawiskowe :)

      Usuń
  5. Rzeczywiście pudełeczko przeurocze, przyciągające oko:) A kosmetyki też świetne, ciekawe czy się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)