Mikołajki 2013 - czym mnie obdarował Mikuś ?

środa, 11 grudnia 2013
Tym razem byłam zupełnie zaskoczona...po powrocie z pracy czekała na mnie miła paczuszka od rodziców z gotówką, którą wykorzystam na opłacenie noclegów podczas wyjazdu na Sylwestra. Oprócz tego dostałam super ciepłe rękawiczki oraz coś słodkiego :) Narzeczony obdarował mnie natomiast takim oto prezentem...

Dostałam Kalendarz Dżentelmeni wraz z kalendarzykiem na biurko oraz płytą CD ze specjalnie na tę okazję przygotowanymi utworami, które przypadły nam do gustu od pierwszego przesłuchania.
Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z tego prezentu. Nie dość, że mam piękny kalendarz, kalendarzyk na biurko, super płytę, to jeszcze pieniążki zostaną przekazane potrzebującym. Super! 
Kalendarz ścienny jest ogromny i dlatego muszę poszukać dla niego miejsca ;) 

Jeśli szukacie pomysłu na prezent, myślę, że ten jest jak znalazł :)


3 komentarze:

  1. Też się zastanawiamy z mężem nad jego kupnem!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że cena spora, ale warto i cel szczytny, więc podwójna radość. Oczywiście można kupić bez płyty i będziej taniej, ale płyta jest doskonała ;)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)