Paese Box - edycja świąteczna 2013!

niedziela, 8 grudnia 2013
W miniony piątek, czyli w Mikołajki dotarły do mnie aż 3 paczuszki, także uznałam, że Mikołaj bardzo mnie docenił w tym roku ;) Ale żeby post nie był zbyt obszerny, paczuszki przedstawię pojedynczo, a dzisiaj rozpocznę od Boxa, który dostałam od Paese. W cenie 39 zł otrzymałam 6 produków pełnowymiarowych, w tym podkład, róż, pomadka, cienie i puder oraz 6 testerów, w tym 3 lakiery, które wystarczą na dosyć długo :)

Ciekawe, jak wyglądała zawartość tego Paese Boxa?

Pudełeczko dociera do nas wraz z broszurą zawierającą spis produktów dostępnych w Paese. Box jest zapakowany w urocze pudełko, a dostarcza nam je kurier :)

A oto zawartość mojego boxa :)

Coś, co uwielbiam ... czerwona pomadka oraz lakier w podobnym odcieniu, który najczęściej gości na moich paznokciach. 

Cienie Luxus w pięknych odcieniach, idealnie się je nakłada i super się prezentują. Chyba moje pierwsze matowe cienie, ale jakże udane :) Najciemniejszy odcień jest doskonały! 

Podkład matujący Matt it Up! - podkład zawsze chętnie przetestuję, węc jestem bardzo zadowolona, szczególnie, że dostałam mój odcień :)

Puder transparentny zawsze przydatny :) Paese również o to zadbał :)

Czas na róż, a tym razem dostałam odcień Berryberry - numer 5. Przepięknie ożywia naszą buzię :)

Jeśli chodzi o lakiery (wersja mini) dostałam takie oto odcienie, które osobiście bardzo mi się spodobały.

Kolejnymi testerami w paczce były : płyn micelarny do demakijażu, puder bambusowy z jedwabiem, puder ryżowy. Chętnie poznam szczególnie płyn micelarny, bo słyszałam o nim wiele dobrego.

Tak oto przedstawia się moja wersja Paese Boxa, spodobała mi się tak bardzo,że chyba pomyślę o zamówieniu jeszcze jednej sztuki ;) W cenie 39 zł dostałam super dobrane kosmetyki, które wykorzystam z pewnością. Testery są dobrą okazją, aby poznać pozostałe produkty Paese. 

A jakie Wy dostałyście wersje? ;) podzielcie się linkiem ;)


21 komentarzy:

  1. Czerwona pomadka zapewne będzie fenomenalnie będzie się prezentować na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra zbiór ;-) ciekawa jestem tego podkładu z Paese ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkład spisuje się super, delikatny, a dobrze matujący, nie tworzy efektu maski.

      Usuń
  3. A ja takiej książeczki w paczce nie miałam, eh...
    Twój box tez fajnie sie prezentuje - zwłaszcza pomadka i cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałaś? hm... Oj pomadka i cienie to zdecydowany hit tego pudełka :)

      Usuń
  4. Już nie moge doczekać sie swojego boxa, Mam nadzieję że dotrze do mnie jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ale opłacalne to Paese Box ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie i podkład - zazdroszczę :) Mój podkład z PaeseBoxa okazał się okropnym śmierdziuszkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że u Ciebie również fajny Box się trafił :) u mnie również post na temat PaeseBox, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że spodobały się boxy Paese. Dziś już na drugim blogu je widzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. zamówiłam i ja , z tym ,że pudełka różnią się trochę zawartością:)
    zostaję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnią, ale są super. oczywiście już zaglądam:)

      Usuń
  10. Cienie prześliczne ;) Ja znalazłam w swoim box-ie neonową czerwień :P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)