Specjalne pudełko Glossybox

piątek, 13 grudnia 2013
Glossybox ogłosił kolejne już w tym miesiącu pudełko (3)

Pudełko GLOSSYBOX Piękne Święta zawiera :

ORGANIQUE - Spicy Shower Gel (PEŁNY PRODUKT!)
ORGANIQUE - Mydło Glicerynowe (PEŁNY PRODUKT!)
LE'MAADR Glikolowy 12% Peeling PEŁNY PRODUKT!
FLOSLEK - Kaszmirowy balsam do ciała Opuncja & Biała Herbata (PEŁNY PRODUKT!)
KRYOLAN DLA GLOSSYBOX - Róż w odcieniu Glossy Pink (PEŁNY PRODUKT!)
CHLOE - Woda perfumowana Chloé
CHLOE - Woda perfumowana SeeByChloé (PREZENT!)
JUST CAVALLI - Woda toaletowa (PREZENT!)
LOEWE - Aire Sensual (PREZENT!)

Koszt pudełka to 69 zł, zamówienie poprzez link 

Ja chyba sobie podaruję (tzn. zrezygnuję:))... A Wy?

7 komentarzy:

  1. A mnie się spodobało... Boże, czemu to zobaczyłam.
    Na koncie $ brak, chyba trzeba dać znać św. Mikołajowi co bym chciała jeszcze znaleźć pod choinką. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi dobrze prawisz;) może dlatego, że wiele z pielęgnacji, to mnie nie kusi :)

      Usuń
  2. Wow wygląda bardzo opłacalnie! Ale u mnie też pustki na koncie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda, ale nie wiem, czy nie wolałabym czegoś innego :)

      Usuń
  3. To wszystkie te produkty są w tym pudełku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupuję tych pudełek i tego na pewno nie kupię

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)