Zakupy z Minti Shop z darmową przesyłką :)

środa, 18 grudnia 2013
Była darmowa przesyłka, więc postanowiłam ten fakt wykorzystać na zakup jakże taniej i uroczej paletki, która już od dawna za mną chodziła :) dobrałam tusz do rzęs za 8 zł, bo jestem maniaczką jeśli chodzi o poznawanie nowych maskar :)


Zapakowanie paczuszki iście świąteczne :) 

A oto moja długo wyczekiwana nudziakowa paletka od W7. Takiego zestawu potrzebowałam na już.

A do paletki dobrałam tusz od MUA Extreme Curl Mascara. Zobaczymy, czy warto było :) 

***
A tymczasem...święta tuż tuż, porządki prawie na ukończeniu, teraz dokupić prezenty oraz ubrać choinkę :)
Od jutra możemy się spodziewać dostawy Glossybox. Wyjątkowo późno w tym miesiącu. 
A`propos wiadomości z ostatnich chwil...Marionnaud nie będzie już dostępny w Polsce. Hm, w sumie nie dziwi mnie to. Robiłam tam zakupy czasami i zawsze na paragonie miałam numer transakcji 7, góra 10...a było to w godzinach wieczornych, więc klientów z pewnością było jak na lekarstwo...podobała mi się tam dostępność The Balm...i program lojalnościowy. Zobaczymy, czy w związku z zamknięciem nie załapiemy się na jakąś wyprzedaż ;) A tymczasem, życzę dobrej nocki! 

14 komentarzy:

  1. Widziałam tą paletę na żywo - świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest super, tania i idealna, gdy nie mamy czasu na eksperymenty makijażowe ;)

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ten tusz, czy będzie dobry i tani czy raczej wyląduje w koszu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też :) mam nadzieję, że to maskara nie masakra ;)

      Usuń
  3. czekam na recenzję obu produktów, tusz wygląda bardzo profesjonalnie, ciekawe jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzja cieni będzie tuż tuż, na tusz trzeba poczekać, bo wykańczam stare;)

      Usuń
  4. Nie widziałam tej paletki wcześniej na żadnym blogu, także również czekam na bliższe przedstawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie a sprawy, na dniach się pojawi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska kolorystyka palety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa paletka, nie spotkałam się z nią wcześniej:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)