Moje pierwsze zakupy podczas akcji Sephora " wymień stare na nowe z 40% zniżką"

sobota, 22 marca 2014
Dzisiaj przychodzę do Was z zakupami, jakie poczyniłam korzystając z okazji, jaką zorganizowała już po raz kolejny sieć perfumerii Sephora. Zasady są proste, przynosimy stary produkt, a jego odpowiednik z marki Sephora mamy z 40% zniżką! Po wybraniu się do sklepu dowiedziałam się jeszcze więcej, a mianowicie, że na paragonie może być 5 produktów oraz, że nie musiałam przynosić odpowiednika do każdego produktu. Wystarczyłby jeden. Dałam trzy, bo i tak były totalnie zużyte i nadawały się do wyrzucenia :) A teraz czas na moje zakupy :

Tak wyglądają produkty, które włożyłam do koszyka korzystając ze zniżki 

Wybrałam paletę z odcieniami pastelowymi Artist`s It Palette, którą pokażę już jutro :)
Eyeliner w odcieniu turkusowym. 
Atrament do ust w kolorze różowym numer 4. 


Muszę przyznać, że bardzo lubię tę akcję Sephory. Mam zamiar wybrać się jeszcze po róż oraz bazę. 
Ostatnio stawiam na zaplanowane zakupy, więc tym bardziej się cieszę, że te trzy produkty, które od dawna miałam zamiar kupić "dorwałam" z 40% zniżką. 

A Wy skorzystałyście z tej promocji? 

16 komentarzy:

  1. A ta promocja jeszcze trwa, czy już nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. O przeoczyłam maila o tej promocji, dzięki za informację;))) może na coś się skuszę, kończy mi się właśnie ich puder mineralny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę ;) Chętnie skorzystam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie napisałaś ile Cię to kosztowało po zniżce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paletka 40 zł z 70, eyeliner 20 ileś zł, atrament 33 z 55.

      Usuń
  5. A kiedy będzie prezentacja tych produktów?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie skorzystałam z akcji sephory niestety...:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie skorzystałam, ale promocja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka wygląda zachęcająco, czekam na recenzję :D!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)