Przepiękny, kobiecy zapach od Bourjois

czwartek, 22 maja 2014
Witajcie:)

Dzisiaj chciałam pokazać Wam perfumy, które przywiozłam z jednego z wyjazdów do Wrocławia. Kupiłam go na promocji w Hebe za 49,90 i muszę przyznać, że na początku obawiałam się, że będzie nietrwały, bo to nie jest jakiś górnopółkowy zapach...a tu niespodzianka. Zapach utrzymuje się bardzo długo. Nawet po pracy czuję go na sobie. Jest niebanalny, niby słodki, ale z jakąś "tajemniczą" drapieżną nutą zapachową. Nie jest to z pewnością typowy słodziak. Polecam go tym z Was, które akurat nie mają możliwości zakupu droższych perfum. Te spisują się idealnie! 

A oto mój flakonik zaraz po zakupie :

Bourjois Glamour Lovely

12 komentarzy:

  1. Szukam czegoś tańszego do noszenia codziennie ;) Jest na mojej liście do sprawdzenia o twoim poście! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny flakonik, muszę je gdzieś powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny flakonik :) Nie wiedziałam że Bourjois ma zapachy w swojej ofercie :) P.S. Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny flakonik <3 Ja często kupuje dla samego flakonika ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mnie zaskoczyłaś :) flakonik jest ważny, ale chyba jednak zapach u mnie przeważa w doborze :)

      Usuń
  5. niedługo mam imieniny i może bym go sobie zażyczyła , bo mnie bardzo ciekawi :), tylko mam jeszcze kilka zapachów nieskończonych....

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)