Czerwcowy Be glossy - " Nadmorski szyk "

wtorek, 17 czerwca 2014

Dzisiaj nareszcie znalazłam chwilę, aby usiąść spokojnie i opisać super pudełko be Glossy, które dotarło do mnie we wtorek. Nie dosyć, że otrzymałam je przed długim weekendem, zawierało super produkty, to jeszcze w czerwcu wypadało 6 miesięcy od ostatniego wręczania gratisów dla tzw. vipów. Ale od początku ...



Gdy zobaczyłam taki oto zestaw, stwierdziłam, że to pudełko, na jakie czekałam od dłuższego czasu... Dlaczego? Ze względu na dużą ilość kolorówki, na której punkcie mam małego, no dobra ogromnego bzika :) A w pudełku znalazłam:

 Benefit Cosmetics - They`re Real! Mascara, która jest wyborem blogerek. Super czarna, niezwykle wydłużająca, podkręcająca, pogrubiająca i unosząca rzęsy, co sprawia, że efekt ma być wprost nie do uwierzenia. Miałam już dwie próbki z zestawów świątecznych Benefit, ale nie jest to tusz, który kupiłabym, nawet gdyby kosztował mniej...a kosztuje 119 zł. Niestety, nie ta szczoteczka, ciężko się zmywa, a i efekt nie jest spektakularny, bynajmniej wg. mnie. Ale tusz w wersji mini wykorzystam z pewnością podczas wakacyjnych wyjazdów.


Absolute New York - Perfecting Eyeshadow Primer, to baza pod cienie, która nie zawiera oleju, jest bez zapachu, ma za zadanie wyrównać koloryt skóry powiek, intensyfikację koloru cieni i przedłużenie trwałości utrzymania się ich na powiekach. Cena : 20 zł / 7,9 g.

Olay Total Effects Krem CC - zawiera upiększające pigmenty dla ukrycia niedoskonałości cery, a także pomaga zapobiegać i zwalczać 7 oznak starzenia się skóry. Produkt jest pełnowymiarowy i kosztuje 44,99 zł za 50 ml.

Clarena Caviar Slim Balm - odznacza się lekką konsystencją i pięknym zapachem, zawiera ISOCELL SLIM i LIOREDUX, które detoksykują i stymulują spalanie tkanki tłuszczowej. Ekstrakt z kawioru i alg ma za zadanie nawilżać i odżywiać skórę. Za 200 ml musimy zapłacić 55 zł.

Pierre Rene Błyszczyk Chic Gloss - innowacyjny błyszczyk do ust z luksusową żelową formułą gwarantującą efekt powiększonych ust, idealnie nawilża delikatną skórę ust i nadaje subtelny kolor i blask. Cena : 11, 99 zł /7 ml
Szkoda, że nie trafiła mi się pomadka ;)

CZAS NA PREZENTY:

Produkt wybrany dzięki akcji na facebooku, gdzie glossygirls zdecydowały, że otrzymałyśmy te gratisy.

La Roche Posay Anthelios XL SPF 50+ to fluid do twarzy z bardzo wysoką ochroną UV, jest idealny do cery wrażliwej, niewidoczny na skórze, pozostawia ją gładką i matową. Za 50 ml zapłacimy 70 zł.

Kamill Krem do rąk i paznokci intensiv - chroni i wspomaga regenerację zniszczonej skóry rąk. Dzięki bogatej formule z olejem sojowym, witaminą A, połączonej ze skoncentrowaną siłą rumianku, krem działa bardzo intensywnie. Za 100 ml zapłacimy 7, 99 zł.

Jeśli chodzi o dodatkowy produkt VIP był to Sumita Beauty, czyli cień w kredce, tzw. jumbo. Ma zapewnić piękny letni makijaż, łatwo się go aplikuje, jest niezwykle trwały, można go stosować jako cień do powiek, ale jest też super precyzyjny jako ołówek, czy eyeliner.  Produkt kosztuje 54 zł.

Jeśli chodzi o czerwcowe pudełko be Glossy, wystawiam mu bez żadnych wątpliwości 6 ! Pudełko idealne, jest i pielęgnacja i kolorówka. Produkty ciekawe, które chętnie zużyję i poznam. A fakt, że znajdowało się w nim tyle kolorówki podnosi znacząco ocenę tego boxa. Jest super! A jak Wam się podoba?

10 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie bardziej polecam beauty sets http://puder.pl/shop/zestaw-6-kosmetykow-prezent/
    TT i Tusz Sleeka to już wiele :) no i prezent super, bo dostałam cienie astora dodatkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamil? serio? reszta ciekawa i chciałabym zobaczyć z bliska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam no wiem, Kamil nie jest zbyt górnopółkowy, ale przyda się ;) reszta super :)

      Usuń
  3. bardzo mi się podoba czerwcowe pudełko!!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)