Czerwcowy FJBox - co w środku ? jakie trendy na wakacje?

sobota, 14 czerwca 2014
Witajcie :)

Dzisiaj pokażę Wam pudełko FJBox, które dotarło do mnie w ubiegły wtorek. Muszę przyznać, że gdy przeczytałam, że to ostatnie pudełko przed wakacyjną przerwą, poczułam lekki smutek, bo bardzo lubię akurat te boxy. Ale przejdźmy do radośniejszej części, czyli zawartości pudełka :


Zastanawiałam się, czym nas tym razem zaskoczy ekipa FJBox i gdy pomyślałam o lecie, od razu skojarzyłam to z ferią barw, jaskrawymi neonowymi odcieniami i nie wiele się pomyliłam :)
No i bingo ! Jest naszyjnik, który od razu przypadł mi do gustu ;) 


Jak zapewnia ekipa FJBox "neonowy naszyjnik wspaniale podkreśli Twoją opaleniznę i nada charakter letnim stylizacjom" i tak jest. Doskonale prezentuje się nie tylko z elegancką bluzką, ale i ze zwykłym t-shirtem. Kolor piękny! 

Wiszące kolczyki w kształcie piór, które wysmuklą odsłoniętą szyję. Podoba mi się ich kolor, chętnie je wykorzystam podczas sesji zdjęciowych i nie tylko ;)

Delikatną bransoletka INFINITY w pięknym odcieniu baby blue, abyśmy pamiętałały, że to nie koniec pudełeczek-niespodzianek FJBox!

Co do przerwy wakacyjnej, ekipa FJBox zapewnia, że " niebawem wrócimy całkowicie odmienieni! Z nową szatą graficzną i nową energią Obserwuj nas na naszej stronie internetowej oraz na facebookowym FanPage’u. Ahoj wakacyjna przygodo! Do zobaczenia wkrótce! Zespół FJBox"

Już się nie mogę doczekać kolejnego pudełeczka! A tymczasem zostawiam Was z tymi ślicznościami.
Pudełko możecie zamówić tutaj...

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny ten naszyjnik, kolczyki też super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się wszystko spodobało, takie idealne na wakacje :)

      Usuń
  2. Przepiękna bransoletka :) Wakacje ważna sprawa, trzeba odpocząć <3. Ja już powoli zaczynam kompletować osprzęt jachtowy. Narzeczony zabiera mnie na swoją żaglówkę i już nie mogę się doczekać. :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)