Trio od Lovely - puder, puder brązujący i rozświetlacz

środa, 17 grudnia 2014
Witajcie :)

Dzisiaj podrzucam Wam zachwyty mojej przyjaciółki Ewy nad zestawem Lovely, które zakupiła podczas promocji, a że sama nie ma bloga, zaprosiłam ją do mnie... :)

"Trio Lovely kupiłam korzystając z Rossmannowej promocji 2 w cenie 1. Potrzebowałam tuszu i wybrałam nowość Wibo, a że była ta promocja postanowiłam poszukać czegoś ciekawego, no i wybór padł na trio - puder matujący, puder brązujący oraz rozświetlacz Lovely. Za całość zapłaciłam ok. 14 zł. Cena śmiesznie niska. Produkty super dobre. Tusz polecam! Ale nie o tuszu miało być. Zestaw Lovely jest idealny dla osób, które lubią minimalizm i nie potrzebują setek róży, rozświetlaczy itp. Poza tym będzie idealny podczas wyjazdów, bowiem zabierzemy ze sobą tylko jedną rzecz. Zestaw ma bardzo naturalne i delikatne kolory, pasujące idealnie do jasnej buzi. Cieszę się, bo zawsze miałam kłopot z doborem bronzera, a tutaj produkt pasuje mi jak ulał. Zestaw jest wydajny, używam go codziennie i nadal nie zniknęły napisy na wierzchu kosmetyków, poza tym jest trwały, nie schodzi z buzi w ciągu dnia.  Jestem niesamowicie zadowolona z tego zakupu!" 

Tył opakowania z poradami, jak stosować produkt :)


Ten zestaw przypomina mi do złudzenia zestaw Sephory, który kiedyś miałam. Ewa nie zna tego produktu, dlatego nie zauważyła podobieństwa, ale ja aż zerknę w Sephorze, aby je ze sobą porównać :) 

A jak Wam się podoba ten zestaw? Mnie też przypadł do gustu, ale muszę najpierw zdenkować moje zapasy :)

11 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)