Garść wiadomości o najnowszych promocjach

czwartek, 19 lutego 2015
Witajcie serdecznie

Dzisiaj jestem tak przepracowana, że wpis będzie krótki, ale mam nadzieję przydatny. Przybywam do Was z najnowszymi promocjami, zatem co tam ciekawego w sklepach?

super obniżki nie tylko dla maluchów :)
W najnowszej akcji tematycznej Biedronki znajdziemy mnóstwo ciekawych produktów, w tym : koce dzianinowe, komody w pięknym białym kolorze, pudełka do przechowywania różności. Gazetkę obejrzycie tutaj...
Biedronka dla pełnoletnich klientów przygotowała także nową serię dotyczącą win, tym razem prezentuje nam wina portugalskie, ulotkę obejrzycie tutaj...

https://drogeria-hebe.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogeria-hebe-19-02-2015,11852/1/
Same smakołyki kosmetyczne znajdziemy w Hebe, gdzie np. będziemy mogli zakupić dwa lakiery Essie w cenie 1. Gazetkę warto przejrzeć tutaj...

https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-19-02-2015,11867/1/
Również Drogeria Natura nie próżnuje, w niej znajdziemy liczne obniżki na produkty do pielęgancji oraz makijażu, w tym wszystkie maskary Maybelline 40% taniej, balsam masło kakaowe Ziaja za 8 zł i inne. Gazetkę obejrzycie tutaj...

Wpadło Wam coś w oko?:) Mnie kuszą Essiaki ;)

4 komentarze:

  1. Czekałam na tą gazetkę Biedronki, zabieram się za przeglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gazetke Biedronki już przeglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żałuję, że w Oln nie ma Hebe :( ale za to przejrzę gazetkę z Natury <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo tego, że już posiadam Eternity Moment, to jako maniaczka perfum z chęcią zaopatrzyłabym się w jeszcze jedną buteleczkę :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)