Najnowsze promocje, obniżki i nowości kosmetyczne ...

środa, 25 marca 2015
Dzień dobry!

Zgodnie z moją tradycją, rano staram się Was witać wpisem o najnowszych promocjach i nowościach kosmetycznych w naszych ulubionych drogeriach. Zbieram je dla Was, bo wiem, jak często szukamy np. ulubionego szamponu w niższej cenie, a tu może akurat...
Oto, co dla Was przygotowałam :

Lovely wypuściło nową serię lakierów Butterfly Colors w iście letnich odcieniach! Jak Wam się podoba?

Drogeria Natura obniża ceny perfum na wiosnę ! Nawet do 70%

W Rossmannie znajdziemy już dwa nowe rozświetlacze Lovely, a mianowicie : srebrny i złoty, do wyboru, do koloru. Muszę je obejrzeć !

Hebe obniża cenych wybranych podkładów do 40%.Warto dowiedzieć się u konsultantek, na jakie fluidy jest ta zniżka.

Inglot wypuszcz nowe kolory beauty blenderów. A te oryginalne, pierwowzory wszelakich gąbeczek-jajeczek kupimy teraz stacjonarnie w Sephorze :)

Podoba mi się ta promocja w Superpharm na linery Maybelline przy zakupie nowego tuszu do rzęs. Miałyście styczność z tym tuszem?

Przypominam jeszcze super promocje w Biedronce, na ubrania i kosmetyki! 

Odśwież swoją garderobę na wiosnę z Biedronką!
Super kosmetyki w niskich cenach...
W najnowszej ofercie Biedronki zatytułowanej "Więcej świątecznych przysmaków w świątecznie niskich cenach" znajdziemy super ciekawe zestawy kosmetyków, produkty Gliss Kur,serię Tołpa, lubiane chusteczki nawilżane i inne. W tej ofercie znajdziemy także przepiśniki i inne książki w super cenach. Całość (wraz z kulinarnymi inspiracjami) znajdziecie tutaj...

 Lidl przygotował nie tylko super pomysły na wielkanocne dania, wiosenne odświeżenie garderoby, ale także tanie i piękne pomysły na odnowienie naszych mieszkań. Ta gazetka szalenie mi się podoba!  

Lidl na wiosnę - warto się zainspirować 

To na tyle :) Miłego dnia i do wieczora! 

4 komentarze:

  1. Zobaczę jaką cenę oferuje Sephora za BB :) jeśli nie będzie zawyżona - kupię na pewno :) poza tym te rozświetlacze i lakiery mnie zainteresowany <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tych jajeczek z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy kupić oryginalny beauty blender czy też z inglota? Co radzisz? Miałaś jakiś? :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)