II Etap promocji w Rossmannie - zniżka -49% na makijaż oczu - co polecam kupić?

czwartek, 30 kwietnia 2015
Kochane :)

Dzisiaj rusza drugi etap promocji w Rossmannie, a mianowicie wszystkie produkty do makijażu oczu kupimy 49% taniej. Co polecam wrzucić do koszyka?



1. Kultowa już kredka na linię wodną - Max Factor w odcieniu Natural Glaze. Idealnie prezentuje się nawet na najbardziej zmęczonym oku. 

2. Rozświetlacz w kredce Lovely, idealny do nakładania na całą powiekę, w kąciku oka, pięknie ożywia spojrzenie. Kredka - grubasek jest niezwykle trwała, nie zbiera się w załamaniu powieki, zostaje na miejscu aż do demakijażu.

3. Żelowy eyeliner Maybelline - moje ente opakowanie, uwielbiam i jutro kupię kilka na zapas. Ale tylko czarny, fioletowy jest be! 

4. Eyeliner Lovely w pięknym wiosennym kolorze, pisałam o nich tutaj...

5. Tusz z szafy Miss Sporty, uwielbiam, gdy w kieszeni mniej grosza zawsze po niego sięgam. Lepszy od "żółtka" z Lovely, bo nie niszczy rzęs. Pięknie je podkreśla, wydłuża i pogrubia. Tani i dobry.

6. Boujois Twist Up The Volume - z podwójną szczoteczką, którą możemy dopasowywać do potrzeb. Dobry produkt ładnie pogrubia i wydłuża. 

7. False Lash Wings Intenza L`oreal, kocham razem z kultowym już So Couture, o którym pisałam w tym poście Tusze L`oreal kocham, ale w cenie regularnej są niestety za drogie, więc warto po nie sięgnąć w promocji.

8. Master Kajal Maybelline - uwielbiam, stosuję do smoky eyes, jako eyeliner, jako cień, a zawsze spisuje się na medal. Czerń jak węgiel, jakość pierwsza klasa. Warto go przygarnąć. 

A co Wy zamierzacie wrzucić do koszyka? Chętnie zainspiruję się Waszymi wpisami. Jak już poczynicie zakupy i opiszecie dajcie link w komentarzu.

14 komentarzy:

  1. Ja idę głównie po eyelinery z pędzelkiem. Chcę wypróbować Bell, Wibo i Loreal:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy żadnego z nich, idę na polowania dopiero w sobotę o ile będzie otwarte :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tusz z lovely na pewno polecę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzisiaj też lecę na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnych produktów które pokazałaś :) Ja niestety nie mam dostępu do Rossmanna także muszę obejść się smakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie eyeliner Maybelline się nie sprawdził :( Ciekawa jestem tuszu Bourjois i L'Oreal :)
    Ja już z samego rana byłam na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też kupiłam eyeliner z maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy wie ktoś może do kiedy trwa ta promocja? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dziś kupiłam tusz i kilka cieni, aczkolwiek nie takich jakie chciałam, no ale trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo śliczny jest kolor tego eyelinera :) .
    Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się jeszcze zastanawiam czego chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. czaję się na eyeliner z lovely

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)