Letnia limitowanka Kiko Miami Beach Babe ...kusząca :)

piątek, 29 maja 2015
Kochane!

Gdy tylko odebrałam maila z zapowiedzią nowej limitowanki Kiko wiedziałam, że muszę ją Wam pokazać, zerknijcie, czym kusi nas Kiko, jeśli chodzi o letni makijaż :)

Całą kolekcję można już kupić na stronie Kiko online, czy w sklepach stacjonarnych? Nie wiem, ale z pewnością niebawem również :)

Wśród limitowanych kosmetyków na lato od Kiko znajdziemy kolorowe tusze do rzęs, róż, bronzer, lakiery i piękne pomadki.

Wszystko utrzymane jest w radosnej, barwnej kolorystyce, która niezwykle przyciąga wzrok. Ciekawa jestem, czy również te kosmetyki są takiej jakości, jak wszelkie pozostałe tejże marki.

Spodobało się Wam coś z tej limitowanki?

A teraz wracam jeszcze do klawiatury do tableta z Biedronki


Super oferta Biedronki

ps. Czy Ktoś kupił klawiaturę i może coś więcej o niej napisać?:)

8 komentarzy:

  1. Kolorowe tusze kuszące niezwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jutro będę w salonie kiko, to nie omieszkam sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak letnio wyglądają te nowości z kiko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Letnie barwy, cudownie :)
    Najbardziej wpadła mi w oko kosmetyczka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszące kolorki, kosmetyczka śliczna😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowania przyciągają uwagę. Spodobał mi się bronzer, róż i lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)