Limitowanka Essence Brit - Tea

środa, 27 maja 2015
Dobry wieczór!

Zastanawiam się, dlaczego do nas (mimo, że były zapowiedziane) nie trafiają limitowanki Essence. Niestety, wiele z nich mimo,że Polska była wymieniana wśród krajów, w których limitka ma być dostępna, nie ukazuje się zupełnie. 
Tak też jest z limitowanką Brit Tea, która miała się ukazać na przełomie kwietnia/maja. Czy Któraś z Was na nią natrafiła? Ja nie spotkałam się z nią nigdzie, a szkoda, bo warta jest zainteresowania się produktami wchodzącymi w jej skład. 

Zapowiedź limitowanki jest utrzymana w typowo Essence`owym stylu ;)

Wśród limitowanki znajduje się paleta cieni w typowo pastelowych odcieniach


Spójrzcie na to piękne opakowanie balsamu do ust. Przeurocze.

A sam balsam wygląda równie pięknie, powiedzcie, czyż nie?

Róż to już typowo mój typ, wizualnie jest przepiękny

Wśród produktów znajdują się także błyszczyki do ust oraz baza rozświetlająca

Utrzymane w brytyjskim stylu pilniczki do paznokci

Cukiereczki - prześliczne lakiery do paznokci

No i na koniec super kolczyki - różyczki w dwóch odcieniach do wyboru

Powiedzcie, czyż limitowanka nie jest warta zapoznania się z nią? Koniecznie dajcie mi znać, czy gdzieś ją widziałyście, bo u mnie nigdzie ani śladu.
Jutro zapraszam na pokaz ostatnich zdobyczy z promocji w Rossmannie, które dostałam w prezencie od mamy. Wpis już jutro rano.

Przypominam jeszcze o super ulotkach z ciekawymi propozycjami od Lidl`a i Biedronki. Zostawiam Wam linki do obu ofert.

Nowa oferta Lidla jest idealna na letnie dni...


Nowa gazetka Biedronki

10 komentarzy:

  1. jejku, jakie cuda <3 niestety nie spotkałam się z nimi :(
    martynatestuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki Essence! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że do nas nie dochodzą te limitowanki, fajny róż i baza rozświetlająca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż faktycznie piękny, kolczyki też mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory edycji limitowanej z essence. Ciekawe czym spowodowane jest to, że kosmetyki te nie trafiają na nasz rynek?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uparcie próbowałam dostać ten róż, ale niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  8. O jej te kolczyki różyczki wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety u siebie ich nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)