Kalendarz adwentowy MakeUp Revolution,inne pomysły na prezenty gwiazdkowe oraz rabat na pędzle...

piątek, 13 listopada 2015
Witam serdecznie

Dzisiaj do śniadanka będzie kuszenie... Jeśli ostatnio poszalałyście na zakupach, nie wchodźcie lepiej w link, który Wam podam :) Wczoraj Minti Shop zaprezentował na swoim fanpage`u link do pomysłów na gwiazdkowe prezenty, w tym super ciekawy kalendarz adwentowy MakeUp Revolution z 25 pełnowymiarowymi kosmetykami w środku. Oprócz tego, w ofercie super zestawy z bestsellerami tejże marki, które będą idealnym pomysłem dla kobiet interesujących się makijażem :)

Wszystkie propozycje prezentów świątecznych znajdziecie tutaj...

A w Cocolita.pl tylko dzisiaj obowiązuje rabat na pędzle do makijażu -13% ... kuszą mnie złote Make Up Revolution :), ale mówię pas ! :)

Co sądzicie o takich zestawach? :) Miłego dnia!

10 komentarzy:

  1. Ciekawe zestawy jednak Make Up Revolution to nie jest propozycja dla mnie. Miałam kilka rzeczy od nich i były dość przeciętne. Nie dalej jak tydzień temu oddałam koleżance paletkę Iconic, miałam ją od pół roku i użyłam ledwie 2 razy. Nie urzekła mnie wcale, ani ich trwałość ani pigmentacja. Kalendarz adwentowy przygotowało też Loccitane, na stronie już chyba wykupiony, trochę mnie to dziwi bo w większości składał się z mini kremów do rąk a one też mnie jakoś nie powalają. Może coś ciekawszego wkrótce się pojawi na sklepowych półkach :)
    J.

    OdpowiedzUsuń
  2. I po co tak kusisz?:) Ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marka Makeup revolution nie dla mnie, pisałam już kilkakrotnie śmierdzi chińszczyzną :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa z takim kalendarzem :) podoba mi się takie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa z tym kalendarzem ale niestety nie ma już dostępnego :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna opcja z tym kalendarzem i generalnie ciekawe zestawy :) i kosmetyczka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  7. mi marzy się ich adwentowy kalendarz, ale nigdzie go nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widział nigdzie kalendarzy adwentowych od nich.

    OdpowiedzUsuń
  9. jedna z moich ulubionych drogerii internetowych ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)