Warm UP! - Listopadowe pudełko be Glossy - jego zawartość i dużo zdjęć

poniedziałek, 23 listopada 2015
Kochane!

Dzisiaj zgodnie z obietnicą zapraszam na wpis dotyczący najnowszego pudełka be Glossy, które dotarło do nas w ubiegły piątek, a przygotowano je pod nazwą Warm Up! Czy to pudełko jest warte zakupu? Czy jego zawartość sprawia, że jesteśmy zadowolone z wydanych na nie 49 zł? Zapraszam na recenzję;)

Muszę przyznać, że zawartość pudełka be Glossy wraz z magazynem do niego dołączonym prezentuje się niesamowicie ciekawie i cieszy oko. 

Wśród produktów znalazłam wiele nowości, które zaciekawiły mnie i z chęcią je przetestuję...

Aksamitny krem do włosów intensywnie nawilżający od Pantene to kosmetyk z inteligentną formułą, która zapewnia nawilżenie każdego włosa od środka. Aktywuje się w kontakcie z dłonią i nie pozostawia osadu na włosach. Jest to produkt pełnowymiarowy kosztujący 36,99 zł za 100 ml. Jest to także nowość ! 

Syoss podarował nam Color Refresher, który zastosowany między 2 trwałymi koloryzacjami natychmiast odświeży intensywność i blask koloru. Uzyskamy efekt jak po wizycie w salonie fryzjerskim, może być używany na włosy w naturalnym odcieniu, co doda im blasku i tchnie w nie nowe życie. Jest to produkt pełnowymiarowy, który kosztuje 18,99 zł za 75 ml. Na szczęście otrzymałam produkt dopasowany do mojego koloru włosów. 

Hydrożelowe płatki pod oczy Wine Therapy Efektima to produkt na bazie ekstraktu z czerwonego wina, pomocne w rozjaśnianiu cieni pod oczami i korekcji drobnych zmarszczek. Wpływają na poprawę wyglądu skóry wokół oczu. Za 1 opakowanie zapłacimy 4,74 zł. Produkt został oznaczony jako prezent. 

Sanase Chocolaterapia Kompleks Nawilżający Bio Shock to skoncentrowany kompleks zawierający ekstrakt z kakao i kwas hialuronowy, daje natychmiastowy i długotrwały efekt nawilżenia skóry. Cena to 33 zł za 4 sztuki produktu, w boxie otrzymałyśmy 2 sztuki. 

Próbka zapachu Federico Mahora o numerze 281 to kwiatowo-owocowy zapach, który wprost wibruje od radosnych nut czarnej porzeczki i truskawki, a w jego sercu znajdziemy elegancję róży i upojne nuty jaśminu. Za 30 ml zapłacimy 52,50 zł. 

Nivea Balsam do ciała pod prysznic Cocoa&Milk ma nam zapewnić poczucie rozpieszczającej formuły z masłem kakaowym, które pozostawi skórę promienną i delikatnie pachnącą, bez czekania na wchłonięcie się balsamu. Jest odpowiedni nawet po depilacji i goleniu. Otrzymałyśmy pojemność 50 ml, za 250 ml zapłacimy 17,99zł.

Ten produkt bardzo mnie zaciekawił. Mowa o Olejku Zapachowym, który dzięki ciepłym, otulającym zapachom ma umilić długie, jesienne wieczory. Otrzymałam zapach korzenny. Koszt 7 zł za 12 ml. 

Vichy Idealia - Rozświetlający krem wygładzający to produkt, który już testowałam, ale zachwycił mnie, więc dodatkowe opakowanie bardzo mnie ucieszyło. Otrzymałyśmy 15 ml. Za 50 ml zapłacimy 105 zł. Krem ma za zadanie widoczne wygładzenie pierwszych zmarszczek, ujednolicenie powierzchni skóry, przywrócenie naturalnego blasku. Zawiera Wodę Termalną z Vichy oraz składniki aktywne o potwierdzonej skuteczności - witaminę E, kombuczę i LHA. 

Uwielbiam ten produkt, więc każda jego ilość mnie cieszy :)

Świąteczne, czyli grudniowe pudełko be Glossy będzie mieć przepiękną szatę graficzną, oby i jej zawartość nas ucieszyła! W tym boxie osoby ze statusem VIP znajdą dodatkowy produkt. 

Co sądzicie o tym pudełku? Podoba Wam się zawartość? Który produkt Was zainteresował?

Pozdrawiam serdecznie :)

8 komentarzy:

  1. Dla mnie pudełko nie jest powalające. Ciekawe jak się spisze grudniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się nawet zawartość podoba, chociaż mogłoby być troszkę lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że świetna zawartość, bardzo ciekawi mnie ten produkt sayoss
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na pudełko beGlossy stwierdzam, że na pewno jest lepsze od ShinyBoxa w tym miesiącu :)
    Mnie zaciekawił krem do włosów i ten olejek zapachowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio nic mnie nie kusi by zamówić, ale może w grudniu będzie coś fajnego dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się to pudełko podoba, choć 2 produkty do włosów to trochę dużo. Mnie się subskrypcja skończyła w zeszłym miesiącu i biorąc pod uwagę nadchodzące świąteczne szaleństwo, szkoda mi wydawać na nie kasę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie wygrywa z Shiny w tym miesiącu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zawartość:))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)