Super promocje w Superpharm, w tym 1+1 na kosmetyki kolorowe

wtorek, 29 grudnia 2015
Kochane

Dzisiaj ogłoszenie od Superpharm, w którym czeka na nas promocja 1+1 na kosmetyki kolorowe oraz wiele innych kuszących ofert, które znajdziecie poniżej

Rozpoczęła się wyprzedaż zestawów prezentowych, niektóre można kupić 50% taniej

Superpharm kusi także ofertami dostępnymi w kolejne dni począwszy od niedzieli aż do 6 stycznia.

To nie wszystko, są również jeszcze takie obniżki na konkretne grupy produktów

I na koniec coś, co przed sylwestrem zainteresuje wiele kobiet, czyli promocja 1+1 na kosmetyki kolorowe

Koniecznie muszę odwiedzić Superpharm, bo w moim kufrze brakuje pudru, wszystkie zdenkowałam.

7 komentarzy:

  1. Zobaczę czy mój tusz Max Factor False Lash będzie w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moge do Ciebie zagladac bo zawsze mnie tak kusisz wszystkim :D:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam zestaw LPM z pomadką za 19,99 zł, super promocja. Siostra skusiła się na zestawy Nivea - szampon, odzywka, kulka, krem za 15 zł. Istne szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie, a miałam oszczędzać ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne promocje, szkoda tylko że nie mam blisko do superpharm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się wybrać do Superpharm:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)