Wyprzedaż -50% w be Glossy plus pudełka specjalne z pielęgnacją i makijażem

poniedziałek, 28 grudnia 2015
Kochane

Jeśli kusiły Was jakieś pudełka be Glossy, możecie skorzystać z wyprzedaży, dzięki której wybrany box z konkretnego miesiąca kupicie za 29, 50 zł. Możecie kupić zestaw pudełek od lipca do grudnia w super cenie 179 zł lub wybrać jeden z boxów specjalnych, a mianowicie SPECIAL SET PIELĘGNACJA XL lub SPECIAL SET MAKIJAŻ XL. Nie mogłam się oprzeć i skusiłam się na zestaw specjalny do makijażu za niecałe 30 zł. W środku mamy znaleźć 7 produktów, w tym minimum 4 pełnowymiarowe. Zamówienie możecie złożyć na stronie be glossy

Wyprzedaż -50% w be Glossy
Który zestaw Was kusi? :)

5 komentarzy:

  1. chciałabym jedynie samo pudełko grudniowe ,a takiej opcji nie ma niestety ,ale to nic ;) lepiej dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie opcja świetna. Chciałam się skusić na kolorówkę, ale sobie przypomniałam co z kolorówki znalazło się w pudełkach w tym roku i stwierdziłam, że sobie daruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez zamowilam to pudelko ;),jestem bardzo ciekawa zawartosci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dostalas swoje pudelko? Jesli tak wstawisz zawartosc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze niestety nie, ale mam wiadomość, że zostało wysłane, więc w poniedziałek się go spodziewam :) od razu wstawię :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)