Aż 45 % zniżki na kosmetyki do makijażu...

niedziela, 24 stycznia 2016
 Dzień dobry :)


Jeśli potrzebujecie kupić jakieś produkty do makijażu koniecznie zobaczcie najnowszą gazetkę Drogerii Natura, gdzie na stronie 16 znajdziemy szczegóły promocji -45% zniżki na kosmetyki kolorowe.Ofertę znajdziemy tutaj...

Ciekawa oferta Drogerii Natura
Niestety, moja Drogeria Natura nie zachęca do zakupów. Wiecznie nieuzupełniony asortyment, puste miejsca na półkach, a szkoda... A jak w Waszych Naturach? 


4 komentarze:

  1. Może i bym coś kupiła z Catrice, ale moja drogeria ostatnio żyje swoim życiem i nikt z personelu nie ma w planach uzupełnić braki kosmetyczne w szafie ;)
    Raczej nic nie kupię ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Blisko mnie niedawno otworzyli Naturę i chyba się tam przejdę. Stopniowo przybywa w niej produktów, więc może znajdzie się już teraz trochę ciekawych rzeczy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie nie podoba mi się, że asortyment nie jest uzupełniany, ostatnio przez przypadek prawie kupiłam tester -_- jakoś najmniej lubię tą drogerię ze wszystkich...

    OdpowiedzUsuń
  4. Natura którą mam tuż pod nosem ma odgórnie okrojony asortyment (jest niewielka) i nie ma w niej niektórych marek jak chociażby Pierre Rene, Prestige Cosmetics czy Wet'n'Wild ale jeśli chodzi o resztę asortymentu to raczej wszystko zazwyczaj udaje mi się dostać. Choć te najbardziej popularne rzeczy jak kamuflaże Catrice czy nowości od Kobo/Catrice/Essence schodzą w ciągu jednego dnia od dostawy. Często jestem tam dzień po dniu i widziałam to na własne oczy. Babka z obsługi mówiła, że mają klientki, które regularnie, co dostawa, na raz kupują np.5 opakowań aloesowej maski do włosów NaturVital. Ja akurat lubię Naturę, wygrywa ona u mnie właśnie asortymentem, którego próżno szukać w innych drogeriach. Choć fakt, mogliby zamawiać tego więcej. Najlepiej podpytać personel kiedy będzie dostawa i zjawić się w tym dniu, plus tej sytuacji - wiesz, że wszystko dostaniesz świeże. J.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)