Jedna z kultowych palet w obniżonej cenie z bazą gratis i zniżka na zestaw Inspired by

środa, 27 stycznia 2016
Dzień dobry

Dzisiaj wiadomość o nie lada promocji w sklepie e.zebra, a mianowicie...

Specjalnie dla nas sklep przygotował taką oto promocję - paletka Nude'tude od The Balm w zestawie z bazą pod cienie już za... 93,97 zł! 12 cudownych cieni w kolorach 'nude' sprawdzi się przy każdym typie urody, dodatkowo baza przedłuży trwałość cieni i jeszcze bardziej wzmocni ich napigmentowanie! Paletę kupicie tutaj...

Shinybox obniża natomiast zestaw Inspired by od Joanny Krupy o 20%

Aby skorzystać z promocji należy wpisać kod LUKSUS. Niestety, przypominam o niemiłej sytuacji związanej z tym zestawem, pisałam o tym tutaj...
Widocznie, nie było chętnych na okrojony o kilka produktów zestaw w normalnej cenie i Shiny postanowił podarować na niego zniżkę... :) 

Miłego dnia :) 
 

5 komentarzy:

  1. Paletki TheBalm są piękne, ale wolę skompletować Zoevę:)
    Shiny oferują swój zestaw - prawdę mówiąc, bez najlepszych kosmetyków! Ciekawe ile osób dało się nabrać. Gdybyś o tym nie pisała możliwe, że sama bym go zamówiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. palety thebalm sa ladne ale wolalabym kupic basics naked:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletkę mam i bardzo lubię, taniej się nie da, więc polecam :) Inspired By mnie nie zachęca :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam dość shiny na jakiś czas, wczoraj dostałam box i po prostu no chyba nie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam paletkę i jestem z niej bardzo zadowolona :) teraz wzdycham do Too Faced Bon Bons :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)