Wibo - paleta Go Nude Smoky Edition - tańszy odpowiednik Naked Urban Decay?

wtorek, 23 lutego 2016
Kochane Czytelniczki


Niebawem ( na początku marca ) w Rossmannach ma się pojawić nowa paleta Wibo, mocno inspirowana paletą Naked. 



Paleta 12 cieni do oczu do wykonania makijażu smoky eyes.

Zestaw będzie zawierać pędzelek z naturalnego włosia, którego wyprofilowany kształt zapewni perfekcyjną aplikację cieni i ułatwi uzyskanie efektu "przydymionego" oka.

Cena: 33,99 zł. Na fanpage`u marki Wibo pojawiło się także zdjęcie swatchy cieni pochodzących z drugiej palety, która pojawi się także  w sprzedaży, jej nazwa to
Natural Eyeshadows Palette. 
Muszę przyznać, że wygląda kusząco. Czy cienie będą się prezentować tak samo w rzeczywistości? Jeśli tak, z pewnością ją przygarnę i przedstawię na blogu :)


Ciekawi Was ta paleta? Co sądzicie o takim inspirowaniu się droższymi markami?

22 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa paletka widze ze dużo firm inspiruje sie paletkami z firmy naked

    ZAPRASZAM KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się i wygląd i kolory. Pewnie się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, neutralne odcienie, ciekawe jak z pigmentacją "na żywo". Jeśli będzie zadowalająca to chętnie się zaopatrzę aczkolwiek coś czuję że szafy wibo będą świecić pustkami i długo nie będę mogła tego zweryfikować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam w planach kupić jakąś paletę w neutralnych kolorkach, szukałam i nie mogłam się na nic zdecydować. Odkąd usłyszałam o Wibo postanowiłam poczekać i się skusić. Może mi się nie odwidzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie każdy się kimś inspiruje :) Wypuszczając coś w Internet czy świat dla wszystkich ludzi, chyba już trzeba się liczyć, że ktoś może podpatrzeć pomysł i najlepiej się tym nie przejmować. Poza tym większość osób krytykuje Wibo czy Makeup Revolution mimo iż Naked nigdy nie mieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli na żywo będą wyglądały tak samo jak na zdjęciu i będą miały taką pigmentację to od razu je kupię. Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam dwie palety W7, ale szału nie było i się ich pozbyłam... marna pigmentacja, cienie metaliczne osypujące i napakowane wielkimi drobinkami brokatu, chyba się nie skuszę, wolę zainwestować w Naked :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam problemu z "inspirowaniem się" tanich marek tymi drogimi. Nie stać mnie na wszystkie drogie kosmetyki, a te tańsze, to często dobry zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zgadzam się z tym, że często droższe można zastąpić tańszym - więc dziś je kupiłam - i nie żałuję - bardzo fajna paletka cieni z pięknymi kolorami !!!

      Usuń
  9. jestem bardzo ciekawa tej paletki, ale z ceną wibo przesadzili :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam na nią ochotę, tylko czemu jest taka droga? Za Sleeka daję 40zł, ale mam pewność co do jakości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo zachęcająco ale obawiam się pigmentacji tych cieni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem przekonana do paletek Wibo/Lovely chociaż mają wiele świetnych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW ! Swatche robią wrażenie. Jeśli faktycznie pigmentacja będzie tak świetna, będzie sprzedawać się jak świeże bułeczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe jak z ich trwałością i pigmentacją :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecież to nie jest zdjęcie próbek z tej palety tylko z Natural Eyeshadows Palette też WIBO. Wystarczy porównać nazwy poszczególnych cieni... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, dzięki za czujność, na stronie była więc pomyłka, już zmieniam.

      Usuń
  16. Jestem jej bardzo ciekawa . Wibo ma spoko kosmetyki chętnie przetestuje cienie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem jej bardzo ciekawa . Wibo ma spoko kosmetyki chętnie przetestuje cienie

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)