Box z azjatyckimi kosmetykami już wkrótce w sprzedaży

piątek, 25 marca 2016
 Kochani

Na fanpage`u My Asia A&K Beauty możemy przeczytać: "Z małym poślizgiem, ale mamy dla Was aktualizację dotyczącą ‪#‎AsianBox‬, projektu, który realizujemy razem ze sklepem ‪#‎AzjatyckiZakątek‬. Od razu przechodząc do rzeczy #AsianBox będzie sprzedawany w limitowanej edycji (ilość sztuk ograniczona!). Będzie zawierał co najmniej 5 sztuk pełnowymiarowych ‪#‎KosmetykówAzjatyckich‬, a jego cena wraz z transportem wyniesie 99.99 PLN. Przedsprzedaż ruszy 25.03.2016, natomiast wysyłka planowana będzie na 15 kwietnia 2016. Niebawem zaprezentowana zostanie szata graficzna na pierwsze pudełko."

No i jest dylemat, kupować czy nie kupować? Kusi 5 pełnowymiarowych produktów azjatyckich, zniechęca cena oraz fakt, że nie wiemy, co dokładnie się w nim znajdzie. 

Co sądzicie o takiej propozycji?

Zdjęcie pochodzące z fanpage`a My Asia A&K Beauty przedstawia nowości w sklepie My Asia


4 komentarze:

  1. Mam takie same watpliwosci. Na boxa mam chrapke bo i chce się przestawic na azjatyckie kosmetyki, ale obawiam się że nie wszystki odpasuje cerze mojej cerze. Na pewno w boxie znajdziemy krem bb i tutaj może byc problem z kolorem.Ale mysle że to bedzie hit blogsfery i jednak sama ulegne, gdy znajde fundusze. Może prezent dla samej siebie na urodziny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same watpliwosci. Na boxa mam chrapke bo i chce się przestawic na azjatyckie kosmetyki, ale obawiam się że nie wszystki odpasuje cerze mojej cerze. Na pewno w boxie znajdziemy krem bb i tutaj może byc problem z kolorem.Ale mysle że to bedzie hit blogsfery i jednak sama ulegne, gdy znajde fundusze. Może prezent dla samej siebie na urodziny ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju boxy wiec i ten pewnie by mi się spodobał,
    tym bardziej że ciekawią mnie azjatyckie kosmetyki
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. 99 zł to troszkę sporo jednak jeżeli w boxie będą dobre marki fajnie byłoby je mieć. Ja raczej poczekałabym na kolejną edycję by wiedzieć jak firma się stara :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)