Garść informacji o najnowszych promocjach w Sephorze, Rossmannie, L`Occitanne i Drogerii Natura

wtorek, 26 kwietnia 2016
Kochani

Po powrocie z Warszawy i konferencji Meet Beauty zwyczajnie nie mogę się wyrobić z tematami do pracy, a co dopiero ze zrobieniem zdjęć oraz przygotowaniem relacji. Cieszę się jednak, że jutro już środa, a że środy mam wolne, to cały dzień spędzę na nadrabianiu zaległości z wpisami i zdjęciami :)

Dzisiaj zapraszam na wpis o najnowszych promocjach...

Dzisiaj rusza II etap promocji w sieci Rossmann, tym razem ze zniżką -49% kupimy wszystkie niezbędne kosmetyki do makijażu oczu. W tym miejscu zapraszam osoby, które są jeszcze niezdecydowane, co chcą kupić, do zapoznania się z moimi niezawodnymi produktami w tej kategorii. Wpis znajdziecie tutaj...

Kolejna wiadomość o super zniżce pochodzi od sieci perfumerii Sephora "Uwaga, łowczynie okazji! Makijaż marki Korres 50% taniej, do wyczerpania zapasów. Niestety, znika z naszych perfumerii, więc to ostatnia szansa u nas na uzupełnienie zapasów."
Niestety, na stronie ciężko się połapać w ewentualnych zniżkach, a poza tym nic nie wypatrzyłam :)

Produkty KOBO Professional do 27 kwietnia kupimy o 40% taniej. wyłącznie w sieci Drogerie Natura oraz Drogerii DOZ, której nie znam, bo u mnie w pobliżu nie ma owej :)


 Ekskluzywna wyprzedaż produktów L`Occitanne- tylko do 26.04!


Marka zachęca do zakupu fantastycznych produktów aż o 50% taniej!  Oferta obowiązuje tylko w sklepie internetowym do 26.04 lub do wyczerpania zapasów!

Pojawiła się także nowa oferta w sieci Biedronka,  dzięki której możemy wyglądać modnie, a zarazem wygodnie. Warto zwrócić uwagę na letnie t-shirty, spodnie, obuwie, damskie stopki w różnych wzorach, bardzo zachęcająco wyglądające sukienki i marynarki. Mnie zaintrygowały bambusowe dodatki do kuchni, które prezentują się niezwykle ciekawie. Gazetkę obejrzycie tutaj... 

Prezentuj się modnie i wygodnie z Biedronką
Co wpadło Wam w oko z powyższych ofert? Na co zamierzacie się skusić w Rossmannie? Miłego dnia :)


Zdjęcia pochodzą ze stron danych sklepów.


2 komentarze:

  1. Ja już po Rossmannowskich zakupach. Tym razem postawiłam na zamówienie internetowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Kobo maniaczki będą szczęśliwe. Ja na pewno skorzystam z promocji na tusze w Rossmannie ;) uwielbiam te -49%.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)