Zapowiedź drugiej edycji Asian Box, dwa dodatki kosmetyczne do gazety i -50% na makijaż twarzy, nie w Rossmannie

środa, 27 kwietnia 2016
Kochani!


Dzisiaj cały dzień spędzę na sesji zdjęciowej z prezentami, które otrzymałam w Warszawie podczas Meet Beauty Conference, przygotowywaniu wpisów itp. Nie zostawiam Was jednak bez porannej dawki informacji ode mnie. 
Na fanpage`u Asian Box można już poczytać conieco o drugiej edycji, która według zapowiedzi może być lepsza od pierwszej, ale czy się skuszę...
 
"Dawno nic nie pisaliśmy, ale to tylko wyłącznie dlatego, że ciężko pracujemy nad drugą edycją boxa. Wybraliśmy już dla Was krem BB. Sama wartość kremu przekroczy 50 PLN. W pudełku znajdą się na pewno co najmniej 4 pełnowymiarowe kosmetyki. Sam box szacujemy, że przekroczy wartość 180 PLN. Cena boxa? Oczywiście 99.99"

Hm, niby kusząco, ale jakoś obawiam się, że w pudełku znowu będą produkty jednej marki, a wśród pełnowymiarowych np. kolejny plasterek na nos :)


Jest też dobra wiadomość dla tych, którzy spóźnili się z decyzją o zakupach podczas pierwszego etapu w Rossmannie. Wszystkie pudry, podkłady, róże oraz korektory do twarzy możemy (posiadając kartę lifestyle) kupić za połowę ceny w Superpharm. 

A w Cosmopolitan dwa kosmetyczne dodatki od marki Perfecta, np. płyn micelarny, tonik, żel do mycia twarzy za niecałe 7 zł. 


Tymczasem zmykam, a Wam życzę uroczego dnia :)

5 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że tym razem AsianBox przygotuje coś fajnego :) ale skuszę się ewentualnie po pokazaniu zawartości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skusiłam się na Cosmo :) Okazja goni okazję ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal zielona w temacie azjatyckich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie mam nigdzie w pobliżu Superpharm.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mam wydać tyle na boxa i dostać BB, który będzie totalnie nie dla mnie to podziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)