Kolejna nowość od Shinybox - box U.R.O.K. (26 zł)

sobota, 14 maja 2016
Kochani


Shiny się nie poddaje. Na swoim fanpage`u informuje "Wraz z nadejściem wiosny bardziej dbasz o Urodę. Stajesz się Kobieca i Olśniewająca. Każdy słoneczny dzień przynosi Ci Radość. Przygotowaliśmy dla Ciebie kolejną niespodziankę.Już dziś odkryj nasz najnowszy zestaw U.R.O.K.Wartość zestawu to minimum 140 zł, a tylko teraz z kodem rabatowym Urok13 możesz go zamówić za jedyne 26 zł Sprawdź: http://bit.ly/23NWxCJ"

Niestety, wymaga to zamówienia subskrypcji, więc ja odpuszczam, a Wy?:) Po południu kolejny wpis, na który zapraszam. 


6 komentarzy:

  1. Szkoda kasy.. Nic tu nie ma takiego... Widzę że Shinny na siłę próbuje pozyskać starych i nowych klientów :D Najśmieszniejszą mają te promocję z piątku 13-tego :D Ubawiłam się po pachy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko nie subskrypcja :) Wolę pojedyncze zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam i subskrypcję od razu anulowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam i subskrypcję od razu anulowałam :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)