Rusza promocja -40% na pielęgnację ciała !

wtorek, 17 maja 2016
Dzień dobry!

We wszystkich drogeriach Superpharm rusza kusząca wtorkowa promocja


Tylko jutro, posiadając kartę Lifestyle, w ofercie 1+1 (za grosz) kupimy żele pod prysznic. Mnie natomiast zaintrygowała promocja -40% na kosmetyki do pielęgnacji ciała! To jest coś, co kusi...ale zdrowy rozsądek podpowiada powstrzymania się od zakupów :) W niższej cenie kupimy także antyperspirant Vichy, który kiedyś miałam i zachwytu nie było.

Co sądzicie o takiej promocji? Moim zdaniem, 40% zniżki na pielęgnację ciała jest dobrą zniżką, gdy ktoś potrzebuje uzupełnić zapasy. 

Ja raczej odpuszczę zakupy, bo muszę zużyć moje zapasy :) 

Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Zawsze jakoś mam daleko do tej drogerii, może sie na coś skuszę 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Też odpuszczam, najpierw zużywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na chwilę obecną również odpuszczam, bo własnie zrobiłam zapasy online a produkty do pielęgnacji są moimi głównymi kosmetykami, które zużywam najszybciej :))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)