Kolejny wyprzedażowy Shinybox - Make Up Box - o wartości 286 zł

wtorek, 19 lipca 2016
Kochani

Czas na kolejny wyprzedażowy Shinybox, który tym razem będzie doskonałym zestawem dla miłośniczek makijażu, bo w pudełku znajdziemy 8 kosmetyków to makijażu o wartości 286 zł. 

W każdym boxie znajdziemy:

PIXIE korektor pod oczy - wart 48 zł/sztukę, mix odcieni
Etre Belle Lip Twist Pen - pomadka w kredce, wartość 70 zł /sztukę doskonała, pisałam o niej tutaj...
Summita Kredka do oczu - 75 zł/sztukę - również w różnych odcieniach
Affect Puder Fiksujący Fix&Matt - cena 70 zł/10 g
Glazel Cień Sypki Capuccino - 15 zł/sztukę 
SKIN79 KREM HOT PINK BB & KREM VIP GOLD BB - próbki dwóch kremów Skin 79
Wibo tusz do rzęs Queen Size - 8 zł/sztukę
Paese róż do policzków - wart 19,90 zł/sztukę


Czujecie się skuszone?

3 komentarze:

  1. Nie jestem skuszona :/ Puder Affect zupełnie nie przypadł mi do gustu, kredkę Sumitę i tusz do rzęs z Wibo mam więc znów pudełko nie dla moich potrzeb :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale to pudełko mimo to mnie nie zachęciło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, ShinyBox, podobnie jak pozostałe pudełka, to od wielu miesięcy mocno odgrzewane kotlety :( To, co miało być pudełkiem z miniaturami drogich produktów, nowych marek itd., zamieniło się w absolutnie każdej firmie we wciskanie tanich kosmetyków, które niekoniecznie same byśmy sobie wybrały. W tym tutaj jest kilka nieco droższych produktów, ale jak widzę po raz milionowy Etre Belle i ten beznadziejny Glazel, to się cieszę, że od bardzo dawna niczego nie subskrybuję.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)