4 Etap Wyzwania z Trusted Cosmetics - Opróżniamy nasze kosmetyczki - Pielęgnacja ciała

piątek, 26 sierpnia 2016
Dzień dobry

W minioną niedzielę na portalu Trusted Cosmetics pojawił się nowy temat Wyzwania dla Blogerek Urodowych. Tym razem mamy opowiedzieć o kosmetykach do pielęgnacji ciała, które polecamy. 






Jeśli chodzi o mnie, jestem totalnym freakiem makijażowym, mocno interesuję się pielęgnacją twarzy. Jeśli chodzi o pielęgnację ciała decyduję się na produkty, które pięknie pachną. Uwielbiam wszelkie kosmetyki, w których czuć zapach cytrusów, ale i kokosu, wanilii. Najtrudniej zużywam balsamy oraz masła do ciała, najszybciej peelingi oraz żele do kąpieli/pod prysznic. Zerknijmy, jakie kosmetyki do pielęgnacji ciała mogę Wam polecić. 


1. Uwielbiam masaż rękawicą, którą kupiłam w Tigerze. Idealna, niezbyt szorstka, raczej do przyjemnego masażu, aniżeli peelingowania. 

2. Na niej znajduje się kolejny mój grzeszek, czyli kule / babeczki do kąpieli. Najlepiej, aby miały ciekawy zapach oraz ładnie się prezentowały :) Ta na zdjęciu pochodzi z asortymentu Bomb Cosmetics.

3. Żele pod prysznic Isana muszą być w mojej szafce z zapasami :) Obecnie obok nich mieszkają te z drogerii DM, czyli uwielbiane przez wiele osób żele Balea. Nie mam nic do zarzucenia tym produktom z Isany, są idealne, pięknie pachną, mało kosztują, świetnie działają! 

4. Mydełko z mleczkiem kokosowym Dove to moje kolejne uzależnienie! Podczas ostatnich Dni Lifestyle zrobiłam zapas, więc jestem spokojna :) Idealnie myją, nawilżają, pięknie pachną. 

5. Maszynka do golenia Gilette, którą otrzymałam niegdyś w be Glossy, rewelacyjna. Polecam.

6. Nie znoszę balsamowania, nakładania maseł na ciało, więc tu nie będę kreatywna. Ten balsam z Avonu pięknie pachnie i szybko się wchłania. 

7,8. Duet z Bomb Cosmetics - peeling i masło do ciała. Polecam ze względu na fantastyczne zapachy. Czasami tak sugestywne, że chciałoby się je zjeść. 

9. Pianka do mycia Organique - była ze mną na wakacjach, cudownie spisuje się pod prysznicem. 

10.  Żel do golenia - najczęściej używam tych z Isany, ale teraz polubiłam ten z Balea. Spisuje się idealnie i nie mogę mu nic zarzucić. 

To już wszystkie kosmetyki do pięlęgnacji ciała, które mogę Wam polecić. A jakie są Wasze ulubione?


5 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)