Cottonballs ponownie w Biedronce, organizery akrylowe na kosmetyki za jedyne 7 zł, oferta warta poznania

poniedziałek, 29 sierpnia 2016
Dzień dobry

Dzisiaj do porannej kawy proponuję Wam zapoznanie się z najnowszą ofertą Biedronki, która może być jedną z tych, które przyciągają do sklepów wielu klientów. Co tym razem będziemy mogli nabyć? Z pewnością rozchwytywane, uwielbiane Cottonballs, które zawsze sprzedają się w mgnieniu oka. Spodobał mi się zestaw półek drewnianych, które mogą wspaniale urozmaicić nasze pokoje. Oprócz tego w ofercie znajdują się dywaniki z fotonadrukiem, kosze do przechowywania rzeczy, lustro, składany puf, składane kosze. Prawdziwym hitem mogą się okazać akrylowe pojemniki na kosmetyki i biżuterię za jedyne 7 zł. Mnie jednak urzekły akcesoria bambusowe do łazienki, które są bardzo w moim stylu. W gazetce znajdziemy także piękne firanki z woalu, różnego rodzaju poduszki. Nie sposób opisać całej oferty, warto się z nią zapoznać tutaj...


Ta oferta może być jedną z popularniejszych w Biedronce
Co wpadło Wam w oko z tej oferty? Ja wybiorę się po pojemniki bambusowe. Są przeurocze!
Miłego dnia!

4 komentarze:

  1. Będę musiała się przejść po Cottonballs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te organizery są w bardzo atrakcyjnej cenie. Ale marzą mi się właśnie te kule Ledowe. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)