Nawilżający olejek do twarzy i szyi Essential Oils Evree - jak spisuje się u mnie?

czwartek, 8 września 2016
Dzień dobry!


Dzisiaj przyjrzymy się produktowi, który otrzymałam w jednym z pudełek Joybox. Muszę przyznać, że byłam go ogromnie ciekawa, bo wiele dobrego czytałam na jego temat w sieci. Postanowiłam go dokładnie przetestować, a następnie zrecenzować, abyście wiedzieli, czy warto na niego wydać ok. 25 zł (w cenie regularnej).


Zapewnienia producenta:

Nawilżająca kuracja do twarzy i szyi Essential Oils oparta jest na formule olejkowej, która bardzo dobrze się wchłania i nie zatyka porów. Olejek przeznaczony jest do wszystkich rodzajów skóry. Może być także stosowany w przypadku cery wymagającej i problematycznej. To bogata kompozycja 8 olejków eterycznych i 7 olejków pochodzenia roślinnego. Składniki zawarte w olejku są silnymi przeciwutleniaczami i dodają skórze natychmiastowego zastrzyku energii, pozwalają przywrócić twarzy świeży i zdrowy wygląd. Posiadają wysokie właściwości antybakteryjne i antyseptyczne. Łatwo wnikają w głębokie warstwy skóry, przywracając jej równowagę i prowadząc do rekonstrukcji płaszcza hydro - lipidowego. Dogłębnie nawilżają, wygładzają i przyspieszają procesy regeneracji skóry. Posiada niezwykle wydajna formułę oraz luksusowy naturalny zapach. Nie zawiera olejów mineralnych, silikonów, parabenów.

Składniki aktywne 

Olejki roślinne:
- jojoba
- avocado
- z pestek winogron
- migdałowy
- ryżowy
- słonecznikowy
- z nasion wiesiołka
Olejki eteryczne:
- geraniowy
- rozmarynowy
- nagietkowy
- lawendowy
- eukaliptusowy
- pomarańczowy
- grejpfrutowy
- melisowy

Działanie 

- Intensywnie nawilża skórę
- Regeneruje i wygładza skórę
- Przywraca skórze zdrowy wygląd
Olejek Essential Oils można stosować na wiele sposobów:

1. Używaj jako serum bezpośrednio na oczyszczoną skórę. Wmasuj 4-6 kropli do całkowitego wchłonięcia.
2. Zastosuj jako maseczkę. Nałóż 10-12 kropli i pozostaw na 10-15 minut, nadmiar usuń chusteczką.
3. Pobudzaj naturalne zdolności regeneracyjne skóry poprzez masaż olejkiem (około 5 minut).
4. Nakładaj jako bazę, dzięki temu Twój makijaż będzie bardziej trwały.
5. Zrób demakijaż, dodając kilka kropli olejku na wilgotny płatek kosmetyczny.
6. Wzbogacaj swój ulubiony krem dodając do niego kilka kropli olejku. 


Moja opinia:

Olejek najczęściej znajduje u mnie zastosowanie w pielęgnacji wieczornej. Moja skóra twarzy bardzo lubi go w roli serum. Kilka kropel wmasowuję w skórę twarzy po dokładnym oczyszczeniu (często stosuję olejek także do demakijażu, radzi sobie świetnie z oczyszczaniem buzi). Kilka razy stosowałam go jako maseczkę (punkt 2), ale z powodu dużej ilości maseczek do zużycia, olejek znajduje inne zastosowania. Cenię go za delikatność, wydajność, to, że moja twarz po jego zastosowaniu jest doskonale nawilżona i wygląda promiennie. Cenię go za wygodną aplikację dzięki dołączeniu do szklanej butelki pipety. Olejek wiele razy złagodził moje podrażnienia na twarzy, nigdy mnie nie uczulił. Zdecydowanie ten produkt sprawił, że i ja trafiłam go grona osób doceniających jego działanie. Polecam Wam przetestowanie tego produktu, bo nie dość, że jest wielofunkcyjny, to jeszcze w każdej roli spisuje się idealnie! 



Znacie ten olejek? Jak się spisywał u Was?
Miłego dnia!


Treść dotycząca zapewnień producenta, przewidywanego działania pochodzi ze strony, gdzie możemy nabyć produkt

 

 

5 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię olejek Magic Rose z tej firmy :)
    Tego niestety nie znam ale pewnie kiedyś poznam :>

    OdpowiedzUsuń
  2. wielofunkcyjne kosmetyki to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię olejki evree, te do twarzy i do ciała też:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam olejek Magic Rose i spisuje się bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)