Nowa limitowanka Pupa Velvet Garden - jesienne kuszenie

wtorek, 20 września 2016
Dzień dobry

Dzisiaj krótko i kusząco... nowa kolekcja limitowana marki Pupa bardzo przypadła mi do gustu...


Kolekcja Velvet Garden urzeka nie tylko spójnością, ale i zupełnie odmienną kolorystyką. Nareszcie koniec z bezpiecznymi nudziakami, z beżami, które są wszędzie i łatwo je dostać. Te kolory fenomenalnie wpasują się w jesienno - zimowe klimaty, więc jak dla mnie jest to na duży plus. Z chęcią przyjrzę się tej "limitce" będąc w Douglasie. Szczególnie zwraca uwagę paleta cieni, piękny róż oraz pomadka. Jestem ciekawa, jak z pigmentacją oraz jakością produktów, bo niestety tusze tej marki nie przypadły mi do gustu i trafiły do kategorii "buble". 

Co sądzicie o tej limitowance?

ps. W godzinach popołudniowych zapraszam na wpis z zawartością be Glossy ;)

1 komentarz:

  1. Śliczne kolory ! Mi najbardziej podoba się ten lakier do paznokci. Jak dużo daje opakowanie kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)