Prezenty idealne - haul z Dresslily - pędzle, biżuteria

poniedziałek, 21 listopada 2016
Dzień dobry :)

Dzisiaj pragnę Wam pokazać kolejne cudeńka, które dotarły do mnie dzięki współpracy ze sklepem Dresslily. Wiele z nich można wybrać na prezent mikołajkowy bądź pod choinkę. Zapraszam do obejrzenia ich. 



Ten zestaw pędzli chciałam przetestować od dawna. Jestem ciekawa, jak się spiszą w makijażu. O ile, nie obawiam się tych do makijażu twarzy, bo testowałam już podobne, to te do makijażu oczu intrygują mnie niesamowicie. Prezentują się przepięknie i na pewno będę je ochoczo testować. Kosztują 25,38$. 




Ten zestaw został zamówiony również z przeznaczeniem na sesję, tym razem ślubną. Piękny naszyjnik! Prezentuje się niezwykle elegancko. Kosztuje 10,63$. 



Ten zestaw pędzli zamówiłam z ciekawości, bo kosmetyczka do złudzenia przypomina tą, którą mam z Zoevy. Pędzelki mają podobne kształty, ale zupełnie inną kolorystykę. Są miękkie i dobrze się spisują w makijażu twarzy i oczu. Bardzo dobre. Dodatkowy plus za ich rozmiar, są przez to idealne podczas podróży. Koszt 12,34$.



Kolczyki są dla mojej cioci, która lubi biżuterię w takim stylu, więc będzie zadowolona. Kosztują 1,31$. 

To już wszystkie produkty z Dresslily, które dotarły do mnie w tym miesiącu. Który przypadł Wam do gustu? Co z chęcią byście przygarnęły?

ps. Dostawa w Dresslily jest zawsze darmowa!

5 komentarzy:

  1. Okrągłe pędzle wyglądają super, ciekawe jak się spiszą. Jestem też ciekawa tych, które przypominają Zoeva ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pędzle też mam chęć wypróbować ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co podoba mi się najbardziej, bo wszystko jest super :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)