Czym nas kuszą boxy w styczniu? - przegląd ofert

czwartek, 12 stycznia 2017
Dzień dobry

Dzisiaj krótko o tym, jakimi produktami kuszą nas boxy w tym miesiącu. 

W najnowszym Naturalnie z pudełka wiele zmian, które wklejam Wam z fanpage`a twórców

"🎁 Zamówienia na pudełko lutowe zbieramy do końca stycznia
🎁 Pudełko lutowe wyślemy 13.02 💞
🎁 W styczniu można będzie zamówić tylko pudełko lutowe (nie będzie subskrypcji 2 i 4-miesięcznych)
🎁 Będą za to dwie wersje edycji lutowej - standardowa i wersja premium 👑
🎁 W pudełku premium dodatkowo znajdziecie przedpremierowo książkę o tematyce slow beauty o wartości 44,90 zł 📚
🎁 Wszyscy, którzy mają aktualnie wykupione subskrypcje otrzymają wersję premium
🎁 Liczba pudełek premium jest ograniczona
🎁 W lutowym pudełku znajdziecie produkt z kolorówki - kolejna premiera od Pixie Cosmetics na łamach Naturalnie z pudełka :) Nowe całkowicie innowacyjne rozwiązanie w kosmetykach mineralnych"


Za wersję premium trzeba zapłacić 99 zł, więc sporo, ale muszę przyznać, że czuję się ogromnie skuszona.... Nigdy tego boxa nie miałam, więc ciekawość jest ogromna :)

A co w be Glossy?



W styczniowym boxie znajdziemy miniaturę tuszu Collistar, który miałam już kilka razy i jest doskonały! Wydłuża, pogrubia i sprawia, że rzęsy wyglądają przepięknie. Cieszę się z tej miniatury. Ciekawe, co jeszcze znajdzie się w boxie...



W styczniowym Shinybox karnawałowe szaleństwo, a wśród kosmetyków 
"produkt, po który sięgają najlepsi wizażyści na świecie, produkt zapewniający piękny uśmiech, zdrowe i piękne włosy oraz rosyjski kosmetyk" 

Który box Was kusi?

8 komentarzy:

  1. W beG ma być jeszcze coś do włosów, pełnowymiarowe i...nie pamiętam marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najbardziej jestem ciekawa ShinyBox. Chociaż naturalne pudełeczko też od dawna mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że w ShinyBox zawsze jest tyle szumnych podpowiedzi a na koniec dostajemy drogeryjne produkty i to z najniższej pułki takie za 6-8zł, totalne buble :/

      Usuń
    2. Shiny ma najlepszych ludzi od reklamy i marketingu, zawsze narobia szumu, pudełka sprzedane a okazują się niewypałem :D

      Usuń
  3. Jakoś nie kuszą mnie takie boxy, nigdy nie wiadomo na co się trafi

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam beglossy i shinybox, czekam:D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)