Zakupy w MAC Cosmetics ze zniżką 20% - część pierwsza :)

piątek, 20 stycznia 2017
Dzień dobry

Dzisiaj powinnam otrzymać pudełko be Glossy, które pokażę Wam, jak tylko się u mnie pojawi. Jestem go ciekawa i mam nadzieję, że utrzyma grudniowy poziom:) Ale nie zostawię Was bez wpisu i tym razem zaprezentuję dwa kosmetyki, które kupiłam w MAC`u korzystając ze zniżki 20%, która nie tak często się zdarza w przypadku tejże marki. 


Postawiłam na dwa kultowe produkty, które zawsze chciałam przetestować, ale w regularnej cenie nie kusiły aż tak mocno :) Dzisiaj pokażę Wam, co kupiłam, a szczegółowe recenzje i opis produktów pojawią się niebawem.


Wybrałam Paint Pot w naturalnym odcieniu Painterly, któremu poświęcę osobny wpis, bo jest tego wart. Zdecydowanie lepszy od tańszego odpowiednika z Maybelline. Zakochałam się w nim, codziennie gości w moim makijażu, albo solo albo jako baza pod cienie. 


Druga nowość w mojej kosmetyczce to Blot Powder Pressed w odcieniu Medium, który jeśli chodzi o kolor jest idealny! Ten kosmetyk również pojawi się w osobnym wpisie, na razie czeka w kolejce, więc chcę go dobrze przetestować, aby napisać rzetelną recenzję. 

To pierwsza część zakupów. Te produkty zamówiłam online, dwa pozostałe kupiłam w salonie MAC we Wrocławiu. Mam nadzieję, że takie akcje będą się pojawiać częściej. 
Znacie któryś z kosmetyków?

6 komentarzy:

  1. Też chciałam kupić paint pot ale nie było już go online, więc zamówiłam same pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie moje fundusze już wydałam, więc niestety tym razem muszę się obejść smakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mac prawie nigdy nie zawodzi :) Ostatnio pisałam na blogu o świetnym korektorze i podkładzie tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z maca jeszcze nic nie mam ;(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)