Ruszają Dni Lifestyle w Superpharm - zniżki 50%

wtorek, 28 marca 2017
Dzień dobry

Zwykle dwa razy w roku Superpharm organizuje dla klientek posiadających kartę Lifestyle dwa dni zniżek, podczas których wiele produktów możemy kupić nawet za połowę ceny. Dodatkowo dokonując zakupów za 85 zł otrzymamy bon 15 zł na następne zakupy. 


Całą gazetkę możecie obejrzeć tutaj... Oferta będzie dostępna także w sklepie online! Super, bo akurat w tym tygodniu nie miałabym okazji podjechać do sklepu. Które oferty najbardziej mnie zainteresowały?


Oczywiście zniżka na kolorówkę L`oreal, bo moje tusze So Couture już wykończyłam, a w regularnej cenie nie uśmiecha mi się kupować. Być może sięgnę po coś z Max Factor ? 


Z tej strony najbardziej interesuje mnie oferta Dove - a mianowicie uzupełnienie zapasu mydełek z mleczkiem kokosowym :)

Zamierzacie skorzystać z tej oferty? Co wpadło Wam w oko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)