Zawartość kwietniowego pudełka Shinybox

poniedziałek, 24 kwietnia 2017
Dzień dobry

Dzisiaj weźmiemy pod lupę kwietniową edycję Shinybox. Przedstawię Wam produkty i napiszę, czy mi się podobają, no i jak oceniam zawartość. 


W tym miesiącu box pojawił się pod nazwą "Spełnij marzenia", a zapowiedzi produktów, które mają się znaleźć w środku skutecznie skusiły mnie do zakupu pakietu 3 pudełek, które oczywiście będę Wam pokazywać na blogu.


Muszę przyznać, że po otworzeniu boxa byłam zadowolona! Po pierwsze, były tam produkty, które są dla mnie nowością, a, że ja uwielbiam testowanie nowości kosmetycznych, nie muszę pisać, że ta "potrzeba" została zaspokojona. Poza tym, produkty są dla mnie intrygujące, więc i tu dodatkowy plus. Zerknijmy jednak, co konkretnie znalazłam i będę używać:


Faberlic - Balsam tlenowy z serii Air Stream linii Legendarny Tlen

Odżywiona, dotleniona i zregenerowana skóra, dzięki wysokiemu stężeniu kompleksu tlenu. Pomaga skórze walczyć z niekorzystnymi warunkami klimatycznymi i zregenerować skórę po przebytym stresie. Kosmetyk jest również zalecany jako produkt SOS do pielęgnacji podrażnionej skóry po ekspozycji na światło słoneczne, depilacji, agresywnych zabiegach w gabinecie kosmetycznym. 
Za 50 ml produktu zapłacimy 39,90 zł.


Bardzo mnie ciekawi ten produkt i z chęcią zabiorę się za testowanie tej totalnej nowości.


 Dr Irena Eris - Shiny Lip Gloss z serii Provoke

Intensywnie nawilżone, miękkie i gładkie usta o długotrwałym połysku. Pielęgnacyjna formuła, wzbogacona o Volulip Complex regeneruje i ujędrnia usta, nadając im pełniejszy wygląd. Mix kolorów. Cena tego produktu to 55 zł za sztukę.

Ten produkt był ujawniony wcześniej. Można było otrzymać jeden z 3 kolorów, w tym jeden bezbarwny. Czerwień jest przepiękna i będę po nią sięgać, bo takiego odcienia nie mam jeszcze w swoich zbiorach, a czerwień jest ponadczasowa.  


- 417 Pieniący się żel do mycia twarzy z luffą

Czysta, świeża i promienna skóra już po pierwszym zastosowaniu. Dokładne usuwanie zanieczyszczeń skóry, dzięki zawartości mikrocząsteczek naturalnej luffy. Zawartość minerałów z Morza Martwego wraz z odżywczymi ekstraktami roślinnymi zapewnia skórze dogłębne odżywienie i nawilżenie.  

Jest to produkt pełnowymiarowy kosztujący 116 zł/200 ml, według Shiny, ale w Sephorze znajdziemy go w niższej cenie :)

To ten produkt zachęcił mnie do zakupu pudełka. Uwielbiam takie "smaczki" do pielęgnacji twarzy, więc ten zaraz otworzę, aby poużywać :) 


Joko Make Up Kosmetyk do makijażu (część osób otrzymała eyeliner w kolorze czarnym) Wartość produktu to 13,50 zł/sztukę

Spiekany róż do policzków - idealnie rozświetlone i podkreślone kości policzkowe dzięki zawartości iskrzących drobinek, które odbijają światło nadając twarzy promienny i zdrowy wygląd o każdej porze dnia. Mix kolorów. 

Bardzo udany dobór koloru, bo takiego odcienia jeszcze nie mam, więc idealnie. Jest mocno napigmentowany, zatem trzeba uważać, aby nie zaaplikować go za dużo ;)


Krynickie SPA Rozświetlający krem pod oczy, cena 16 zł/30 ml

Efekt rozświetlonej, wypoczętej i nawilżonej skóry okolic oczu. Regularnie stosowany wygładza i zmniejsza widoczność zmarszczek. Bogaty skład skutecznie niweluje oznaki zmęczenia, działa kojąco i łagodząco oraz przywraca świeżość skórze wokół oczu.  

O tak! Krem pod oczy właśnie zdenkowałam, więc ten produkt przyszedł w odpowiedniej porze. Zapowiedzi producenta są zachęcające, więc jestem zadowolona.


Lab ONE N°1 Regenerujący szampon do włosów step 1. Średnia cena: 189,00 zł / 400 ml 

Zregenerowane, odżywione i nawilżone włosy. Zawarte w produkcie naturalne olejki i keratyna wzmacniają strukturę włosa na całej jego długości. Włosy stają się stają się miękkie, gładkie i nie elektryzują się.  

Szamponetkę zabiorę ze sobą na zbliżający się wyjazd, więc ok, a że to drogi produkt chętnie sprawdzę, czy jest wart swojej ceny.


Katalog marzeń Indywidualny prezent - voucher o wartości 30 zł

Niezapomniane prezenty w formie przeżyć, dzięki którym spełniają się najskrytsze marzenia! Katalog Marzeń to strona internetowa, pełna pomysłów na niezapomniane prezenty. Tylko teraz możesz wybrać swój wymarzony! 

Tu akurat nie jestem zadowolona, bo z tej usługi nic nie wybiorę, a ceny są tak przesadzone, że zniżka w postaci 30 zł zupełnie tego nie ratuje. 

To już cała zawartość kwietniowej edycji Shinybox. O dziwo, jeśli mam wystawić ocenę będzie to 5 z minusem za voucher. Wszystkie kosmetyczne produkty z chęcią przetestuję, są dla mnie ciekawostką. Zapraszam do regularnych odwiedzin, bo na pewno produkty będą się pojawiać albo w ulubieńcach albo w denku.

Znacie któryś z produktów? Jak się Wam podoba ta edycja?

6 komentarzy:

  1. Ja tam nie wiem, czy to pudełko spełniło moje marzenia :D Niby plus za błyszczyk Eris, ale jak zwykle kolor taki średnio codzienny. Ładny, ale ja nie przepadam za czerwonymi błyszczykami. Krem pod oczy to chyba fajna sprawa i róż też wydaje się okej. Najbardziej zaskoczył mnie ten żel do twarzy - produkt, można powiedzieć, luksusowy i to jeszcze pełnowymiarowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zawartość lepsza niż ostatnie edycje, żel najbardziej mnie zaciekawił :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty dość ciekawe tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udał im się ten box :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)