Nivea i ich super przesyłka! - warto zobaczyć:)

piątek, 2 czerwca 2017
Dzień dobry

Po powrocie do domu z konferencji Meet Beauty w pokoju znalazłam ogromne pudło z napisem Nivea. Ależ byłam zaintrygowana, co znajdę w środku...


Pierwsze, co spostrzegłam, to naklejka z logo Poczty Balonowej, moja ciekawość była coraz większa.



W środku znalazłam przeuroczą kartkę wyjaśniającą, o co chodzi w tej przesyłce. Imię się nie zgadza, bo podano imię mojej mamy, do której wysyłane są przesyłki, ale nie szkodzi, bo i moje drugie imię to Basia ;) 


Nivea w ramach akcji #przyjaciolkinivea wysłała do mnie przepiękny balon z doczepionym napisem 3 razy tak oraz coś jeszcze...


Przepiękny balon z piórkami to nie wszystko. W paczce znajdował się krem, który dosłownie przed wyjazdem kupiłam i zdążyłam polubić...


Mowa o kremie Nivea Care - Lekki krem przeciwzmarszczkowy. Jest to innowacyjny krem z szybko wchłaniającą się formułą z hydrowoskami, witaminą E oraz filtrami UV. Połączenie lekkiej konsystencji i składników ochronnych pomaga zachować młody wygląd cery oraz zapewnia jej głębokie odżywienie bez uczucia lepkości. 

Zdjęcie ze strony Nivea
Ogromnie dziękuję marce Nivea za przepiękną przesyłkę, balon zdobi mój pokój, a krem znajdzie zastosowanie, bo już zdążyłam go pokochać, właśnie za lekkość, fantastyczne nawilżenie cery i fakt, że idealnie nadaje się do stosowania pod makijaż. Jak dla mnie rewelacyjny. 

Znacie ten krem?

4 komentarze:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)