Przesyłka od Evree z produktami do pielęgnacji ust i nie tylko...

czwartek, 1 czerwca 2017
Dzień dobry

Po powrocie z Warszawy czekała na mnie przemiła niespodzianka od marki Evree. W środku znalazłam cztery nowości tej marki do pielęgnacji ust.


Evree postanowił zadbać o nasze usta dostarczając nam fantastyczne peelingi oraz balsamy do ust w przeuroczych słoiczkach:) Występują w dwóch wersjach "smakowych" - poziomkowym oraz pomarańczowym. 




Producent zapewnia:"Cukrowy peeling evrée® sprawi, że Twoje usta będą delikatnie złuszczone, nawilżone i wygładzone. Ty odczujesz komfort, a one odzyskają zdrowy wygląd i sensualną miękkość. 99% naturalnych składników. Formuła balsamu zawiera naturalne, wysoce skoncentrowanie składniki: cukier, roślinna wazelina, olejek rycynowy, masło mango, olej awokado."

Miałam już ten peeling, więc mogę Wam co nieco o nim napisać :) Testowałam do tej pory kilka peelingów do ust, w tym kultowy z Lush i...produkt Evree nie ma się czego wstydzić! Ba! Możemy być dumni, że w niskiej cenie (ok.15 zł) możemy nabyć bardzo dobry produkt, który sprawi, że nasze usta będą nawilżone (za sprawą olejów i wazeliny w składzie), gładkie, miękkie i zadbane. Uwielbiam jego zapach (przyjemny, słodki, ale nie mdły), smak (chociaż producent zaleca, aby jego nadmiar usunąć chusteczką) oraz efekt, jaki mi zapewnia.  Drobinki w tym peelingu są małe, ale jest ich na tyle dużo, że dobrze zdzierają naskórek. Zdecydowanie polecam jego użycie przed aplikowaniem matowych pomadek do ust. Dla mnie to jeden z lepszych zdzieraków do ust! 




Co wiemy o balsamie do ust marki Evree?

Multifunkcyjny balsam poziomkowy bądź pomarańczowy to jeden balsam a aż 9 super mocy dla skóry. Dlaczego? 

Składniki aktywne w tym produkcie to wosk pszczeli, masło kakaowe, masło shea, wyciąg z gardenii tahitańskiej. Produkt intensywnie nawilża i poprawia wygląd skóry. Ma pojemność 10 g, a kosztuje około 10 - 15 zł. 

My Super Balm to nie tylko balsam do ust, który po aplikacji jest bezbarwny. Możemy go stosować wszędzie, a jego wachlarz zastosowań jest nieograniczony. Będzie idealny do spierzchniętych ust, skóry wokół oczu, zadrapań, zmarszczek mimicznych, suchych skórek wokół paznokci, otarć stóp, podrażnień po goleniu, przesuszeń na łokciach i kolanach oraz do niesfornych brwi. 




Muszę przyznać, że już polubiłam się z tym produktem. Jeden z nich stosuję tylko do pielęgnacji ust, a drugą wersję smakową poświęciłam do pielęgnacji np. skórek wokół paznokci, skóry wokół oczu. Jestem zachwycona. Nie dość, że wyglądają fantastycznie, to i działanie jest bez zarzutu. Rewelacyjne rozwiązanie dla miłośniczek pomadek matowych, które niestety wysuszają nasze usta. Bardzo cenię sobie jego wpływ na moje skórki wokół paznokci, w połączeniu z moją oliwką, o której niedawno Wam pisałam, sprawia, że przestają być uciążliwe, z czym niejednokrotnie miałam problem. 

Dziękuję marce Evree za taki wspaniały prezent. Kwartet idealny, który sprawia, że moje usta są zadbane, a skórki niewidoczne. Brawo! 

Znacie te produkty?

13 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)