Wakacje, duobox i inne takie

sobota, 24 czerwca 2017
Dzień dobry :)

Wczoraj oficjalnie zaczęłam wakacje! Czekałam na nie tak bardzo. Teraz zamierzam wypocząć, przygotować wpisy, które obiecałam, zorganizować z koleżanką wyprzedaż, którą swego czasu ogłosiłam i wyjechać w różne miejsca. 

W ten weekend przygotuję kilka wpisów, których tematykę zdradzę jutro, a tymczasem zmykam do porządków.


Pamiętajcie, że w Naturze trwa zniżka do 40% na kosmetyki do makijażu, a w Shinybox można nadal kupić duobox w super cenie, bo 79 zł za dwa pudełka, w tym czerwcowe, które jest rewelacyjne, a jego wartość to 269 zł!



Zamierzacie skorzystać z którejś z ofert?

Miłego weekendu :)

2 komentarze:

  1. Nie skorzystam z oferty.
    Ja wakacje rozpocznę dopiero w poniedziałek po południu. Czeka mnie ostatni egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie już Shinybox w ogóle nie kusi :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)