4 dni promocji w Superpharm / zniżki dla właścicieli kart Lifestyle

sobota, 8 lipca 2017
Kochani

Ruszyła kolejna super promocja w Superpharm. Jak przeczytamy na fanpage`u drogerii "Promocje obowiązują z kartą LifeStyle w dniach 6-9.07.2017 lub do wyczerpania zapasów produktów promocyjnych. Promocje nie dotyczą gotowych zestawów. Limit zakupowy na jednego klienta wynosi 6 sztuk. Rabat naliczany od cen regularnych. Promocje nie łączą się z innymi promocjami. Oferty dotyczą wyłącznie drogerii i perfumerii Super-Pharm. Nie dotyczą aptek.
- Kosmetyki marki Vichy - oferta nie dotyczy Vichy 48H antyperspirantu roll-on 50 ml
- kosmetyki do oczyszczania i demakijażu twarzy - oferta nie dotyczy dermokosmetyków i specjalistycznych produktów leczniczych
- szampony, odżywki i maski do włosów - oferta nie dotyczy dermokosmetyków i specjalistycznych produktów leczniczych
- produkty do golenia i depilacji - oferta nie dotyczy wkładów do maszynek
Regulamin dostępny na: https://tinyurl.com/4-dni-okazji"

 
35 procent zniżki obowiązuje na kosmetyki marki Vichy do pielęgnacji twarzy i ciała, oprócz wspomnianych wyżej w regulaminie. 

40 procent zniżki otrzymamy kupując produkty do golenia i depilacji marki Gillette, kilka past marki Blanx oraz jednodniowe kolorowe soczewki kontaktowe marki Freshlook. 

Mnie kusi ta część oferty, a mianowicie 40 % zniżki na kosmetyki do oczyszczania twarzy i demakijażu, na emulsję lub balsam do ciała Cetaphil oraz szampony i odżywki do włosów. 

W sobotę będę w pobliżu Superpharm, więc nie omieszkam zajrzeć i zerknąć na interesujące mnie produkty. Chętnie kupię mój ulubiony obecnie szampon, a więc Pantene oraz płyn Garnier do demakijażu, bo nie mam już żadnego w mojej szafce z zapasami. A co Was kusi z tej promocji?




3 komentarze:

  1. Nie skorzystam. Mam wprawdzie kartę, ale SP w pobliżu już nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, a wlasnie wybieram sie do Super Pharm :* <3 dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  3. takie obniżki, ale nic dla siebie nie widzę .. szkoda!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)