Box idealny na wakacje?

wtorek, 4 lipca 2017
Kochani

Dzisiaj nie będzie regularnego wpisu. Jestem na etapie małego remontu w pokoju i dopiero wieczorem będę mieć dłuższą chwilę, aby usiąść i coś dla Was napisać. Tymczasem, zostawiam Wam wiadomość, którą otrzymałam na skrzynkę mailową. Może Ktoś z Was będzie zainteresowany...


Zdjęcie jest własnością Birthday Box




Jak przeczytamy na stronie Birthday Box :


"W WAKACYJNEJ EDYCJI od BIRTHDAY BOX znajdziesz:
- Duży, ponad metrowy, pompowany gadżet do pływania w basenie, jeziorze, morzu czy oceanie w wakacyjnym kształcie i kolorze,
- Funkcjonalne i stylowe urządzenie elektroniczne, dla każdej kobiety dbającej o swój wygląd i wizerunek,
- 100% naturalny i ekologiczny produkt wellness do domowego Spa,
- Stylową torbę shopper z inspirującym napisem o stylowym designie,
- Grę towarzyską, która umili spędzanie czasu z przyjaciółmi,
- Gustowny i elegancki dodatek dopełniający Twoją nie tylko wakacyjną stylizację. Must-have sezonu!
- Wielofunkcyjny kosmetyk do pielęgnacji twarzy na noc. Działa wtedy, gdy Ty śpisz!
- Zaszalej w gorących rytmach owocowego trio! Tylko się nie pomyl i go nie zjedz;-)"

Od dzisiaj można skorzystać ze zniżki -20 zł wpisując kod ILOVESUMMER20, który będzie obowiązywać do 11 lipca do 23.59 :) Prezentowałam kiedyś na blogu edycję świąteczną, więc zostawię Wam link, abyście mogli zobaczyć, jak owe boxy wyglądają :)

Wpis nie jest sponsorowany, nie jest to współpraca, po prostu pomyślałam, że Ktoś może być zainteresowany taką wakacyjną edycją :)


5 komentarzy:

  1. kiedyś namiętnie kupowałam boxy, teraz ta cała boxomania już mi przeszła :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie moge się przemóc do boxów, jestem bardzo wybredna jeżeli chodzi o kosmetyki ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem zbyt 'boxowa', więc mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki, przyda sie na tegoroczną wyprawę jachtową.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)