Doskonały zestaw marki Rituals

wtorek, 25 lipca 2017
Dzień dobry

W dniu dzisiejszym kilka słów na temat zestawu kosmetyków marki Rituals, które w tym roku pojawiły się w Sephorze, ku uciesze wielu klientów. Muszę przyznać, że był to jeden z najlepszych prezentów kosmetycznych, jakie otrzymałam w tym roku na urodziny. 


Moja przyjaciółka postawiła na wersję Ritual of Sakura, który chyba najbardziej wpasował się w moje ukochane klimaty zapachowe. Zerknijcie jednak na to przepiękne opakowanie, na wstęgę z pięknym złotym logo marki. Perfekcja w każdym calu. Zestaw kosztuje 99 zł, a w środku znajdziemy 4 produkty tej marki.



Zestaw zawiera: piankę pod prysznic, olejek pod prysznic, peeling oraz krem do ciała. Pozwól sobie na chwilę relaksu i odprężenia z produktami Rituals, w których składzie znajdziesz piękny zapach kwiatu wiśni oraz ekstrakt z mleka ryżowego.

1 scrub 50 ml 1 shower oil 200 ml 1 shower gel 200 ml 1 body cream 70 ml

Muszę przyznać, że nie jestem w stanie wybrać ulubieńca spośród tej czwórki. Pianka pod prysznic, która dobrze się pieni, tworzy delikatną pianę, niesamowicie pachnie, nie zostawia filmu, zmywa się w łatwy sposób, pozostawiając gładką, pachnącą skórę. Zachwycił mnie olejek, który w kontakcie z wodą zamienia się w mleczną emulsję, która świetnie oczyszcza skórę i sprawia, że jest ona delikatna i pięknie, subtelnie pachnie. Peeling cukrowy robi, co do niego należy i zachwyca tym, jak doskonale to czyni. Dawno nie miałam tak idealnego peelingu. Krem do ciała do już czysta poezja, ma konsystencję bitej śmietany, dobrze się wchłania,  nie zostawia irytującego filmu na ciele, Zapach zostaje na ciele przez długie godziny, co zapewnia nam poczucie świeżości przez cały dzień. 
Linia zapachowa tych produktów stworzona dla mnie. Nie jest zbyt intensywna, nie drażni mojego wrażliwego nosa. Uwielbiam i chyba najchętniej sięgałabym po te produkty do pielęgnacji. Niestety, ceny nie są już tak zachwycające ;) 

Lubicie kosmetyki Rituals?

3 komentarze:

  1. Mam wersję zielona :) zapach ma nieziemski! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkałam się z wieloma pozytywnymi recenzjami dotyczącymi tej marki - zarówno na blogach jak i na YT. Niczego jednak nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie miałam tych kosmetyków, jednak bardzo mnie tym zaciekawiłaś ponieważ preznetują sie dość ... luksusow,że tak powiem :)

    Niedługo zbliżają się moje urodziny i chyba już wiem co wskażę mężowi aby mi kupił :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)