Dwa boxy za 79 zł z produktami o wartości 500 zł?

poniedziałek, 31 lipca 2017
Kochani

W tym miesiącu nie zamawiałam Shinybox. Obejrzałam jednak zawartość, przeczytałam kilka recenzji na blogach i zdecydowanie wypada lepiej od be Glossy. Sierpniowa edycja ma być jeszcze lepsza. wartość pudełka to minimum 400 zł! Poczułam się skuszona, aby zaryzykować i zamówić sierpniowe pudełko, ale w sobotę znalazłam taką ofertę

"Rusza sprzedaż zestawu Summer Fun! Zestaw dwóch najnowszych, standardowych pudełek ShinyBox – edycji lipcowej Pool Party oraz sierpniowej Welcome to the Beauty Jungle w bardzo promocyjnej cenie!"

Nie musiałam się długo zastanawiać. W cenie 79 zł otrzymam dwa boxy, których wartość będzie zdecydowanie większa niż koszt zakupu, bo ok. 500 zł. Jestem ciekawa, co znajdziemy w edycji The Beauty Jungle. A jak Wam się podoba oferta Shiny?




3 komentarze:

  1. Ja w ogóle nie zamawiam pudełek, bo nigdy nie wiadomo czy bedę z niego zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Może faktycznie to niezła okazja, ale te pudełka mnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem miłośniczką zamawiania pudełek.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)